НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Результати дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня системи професійно-технічної освіти у 2014-2015 роках

18 січня відбулося засідання комісії з професійної педагогіки, психології та змісту професійно-технічної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН України. Результати дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня системи професійно-технічної освіти у 2014-2015 роках представили директори вищих професійно-технічних училищ і науково-методичних центрів професійно-технічної освіти різних областей України.

Звіт про завершення ІІ-го етапу дослідно-експериментальної роботи «Організація професійної підготовки робітничих кадрів в умовах регіонального освітнього округу» на базі Вищого професійного училища № 22 м. Сарни присутні мали змогу почути від директора закладу Володимира Городнюка. Директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Черкаській області Наталія Проценко поінформувала про завершення ІІ-го етапу дослідно-експериментальної роботи «Розвиток  освітнього маркетингу в системі професійно-технічної освіти» на базі центру.

Про завершення і результати дослідно-експериментальної роботи «Педагогічні основи управління професійно-технічним навчальним закладом в умовах ринкової економіки» на базі Державного професійно-технічного навчального закладу «Роменське вище професійне училище» доповів директор училища Павло Помаран. Водночас він презентував нову дослідно-експериментальну роботу «Відкрите професійне навчання населення на модульно-компетентнісній основі».

Було представлено і проміжні результати дослідно-експериментальної роботи: завершення І-го етапу дослідно-експериментальної роботи «Створення інформаційно-освітнього середовища у професійно-технічному навчальному закладі торгівлі та технологій харчування» на базі Державного навчального закладу  «Одеське вище професійне училище торгівлі та технологій харчування». Високо оцінюючи здобутки Березівського вищого професійного училища Одеського національного політехнічного університету (про завершення І-го етапу дослідно-експериментальної роботи «Система підготовки кваліфікованих робітників сфери послуг в умовах євроінтеграційних процесів» на базі Березівського ВПУ звітував заступник директора Григорій Шевченко), комісія відзначила, що керівник училища обґрунтувала авторську модель професійного навчального закладу.

Під час засідання відбулася презентація  навчальних закладів, на базі яких планується дослідно-експериментальна робота всеукраїнського рівня: Дніпродзержинського професійного ліцею (доповідач – Наталія Стьопіна, методист), Державного навчального закладу «Криворізький центр професійної освіти металургії і машинобудування» (доповідачЛюдмила Дорамідонтова, заступник директора), Державного навчального закладу «Дніпропетровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу» (доповідач  –  Ніна Войтович, директор).

Підбиваючи підсумки обговорення результатів дослідно-експериментальної роботивсеукраїнського рівня системи професійно-технічної освіти у 2014-2015 роках, голова комісії академік-секретар Відділення професійної освіти і освіти дорослих  НАПН України Нелля Ничкало наголосила на важливості проміжних результатів дослідно-експериментальної роботи й водночас запропонувала не продовжувати роботу в тих навчальних закладах, що не вирізняються інноваційністю. Загалом комісія з професійної педагогіки, психології та змісту професійно-технічної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН України схвалила результати дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня системи професійно-технічної освіти у 2014-2015 роках.

Прес-служба НАПН України
16:49 19.01.2016