№ з/п |
Тема |
Місце проведення, термін виконання |
Відповідальні |
НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ
МАСОВІ ЗАХОДИ |
|||
Круглі столи | |||
1. |
Підготовка здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії у наукових установах: здобутки, сучасні практики і перспективи |
м. Київ, лютий |
Відділення професійної освіти і освіти дорослих Інститут професійної освіти |
2. |
Лідерство університетів України у контексті критеріїв міжнародних рейтингів |
м. Київ, лютий |
Відділення вищої освіти Інститут вищої освіти Сумський державний університет |
3. |
Забезпечення якості дошкільної освіти в умовах воєнного стану |
м. Київ, лютий |
Відділення філософії освіти, загальної та дошкільної педагогіки Центр раннього розвит-ку дитини та дошкільної освіти Інституту проблем виховання
|
4. |
Всеукраїнський круглий стіл, присвячений пам’яті члена-кореспондента НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Біляєва Олександра Михайловича «Методи дистанційного навчання української мови» |
м. Київ, березень |
Відділення загальної середньої освіти і цифровізації освітніх систем Інститут педагогіки |
5. |
Громадсько-патріотичні ідеї Т.Г. Шевченка в соціокультур-ному та освітньому вимірі |
м. Київ, березень |
Відділення професійної освіти і освіти дорослих Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна Національний музей Тараса Шевченка Інститут літератури імені Т.Г. Шевченка НАН України ГО «Всеукраїнське товариство «Просвіта» імені Тараса Шевченка» |
6. |
STEAM-освіта: від теорії до практики |
м. Київ, березень |
Відділення загальної середньої освіти і цифровізації освітніх систем Інститут обдарованої дитини |
7. |
Українського цвіту – по всьому світу |
м. Київ, квітень |
Відділення професійної освіти і освіти дорослих Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна |
8. |
Напрями та інституційні форми взаємодії представників психологічної спільноти щодо досліджень впливу російсько-української війни на психоемоційний стан учасників освіт-нього процесу та інші категорії населення» |
м. Київ, квітень |
Відділення психології та спеціальної педагогіки Інститут соціальної та політичної психології Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи (за згодою) |
9. |
Особистісні стратегії життєдіяльності в умовах середовищної невизначеності |
м. Київ, квітень |
Відділення психології та спеціальної педагогіки Інститут психології імені Г.С. Костюка |
10. |
Виховання культури безпеки життєдіяльності дітей та учнівської молоді в умовах воєнного та повоєнного стану |
м. Київ, квітень |
Відділення філософії освіти, загальної та дошкільної педагогіки, Інститут проблем виховання, Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Інститут державного управління та наукових досліджень з цивільного захисту, ГО ВДГР «Школа безпеки» |
11. |
ІІ Всеукраїнський круглий стіл «Партнерство з закладами освіти та соціальними інституціями в контексті визначення соціальних і ціннісних орієнтацій української молоді» |
м. Київ, травень |
Відділення філософії освіти, загальної та дошкільної педагогіки Інститут проблем виховання Український державний університет імені М.П. Драгоманова Національний авіаційний університет Університет Григорія Сковороди в Переяславі |
12. |
Концепція повоєнного університету. Яким йому бути? |
м. Київ, травень |
Відділення вищої освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» |
13. |
Модернізація позашкільної освіти в умовах війни і повоєнного відновлення(у рамках Всеукраїнського фестивалю науки) |
м. Київ, травень |
Відділення філософії освіти, загальної та дошкільної педагогіки Інститут проблем виховання Центр технічної творчості та професійної орієнтації шкільної молоді Дарницького району м. Києва |
14. |
Професійне самовизначення учнів ЗЗСО в умовах воєнного стану і повоєнного відновлення країни (у рамках Всеукраїнського фестивалю науки) |
м. Київ, травень |
Відділення філософії освіти, загальної та дошкільної педагогіки Інститут проблем виховання |
15. |
Науково-методичні засади інформаційно-аналітичногосупроводуцифрової трансформації освіти і педагогіки в умовах воєнного стану (в рамках Всеукраїнського фестивалю науки)
|
м. Київ, травень |
Відділення філософії освіти, загальної та дошкільної педагогіки ДНПБ України імені В.О. Сухомлинського |
16. |
Ресурси та послуги освітянських бібліотек для розвитку сучасного освітнього середовища в умовах агресії РФ |
м. Київ, травень |
Відділення філософії освіти, загальної та дошкільної педагогіки ДНПБ України імені В.О. Сухомлинського |
17. |
Формування онлайнових віртуальних колекцій електронних освітніх ресурсів в умовах російської агресії |
м. Київ, травень |
Відділення філософії освіти, загальної та дошкільної педагогіки ДНПБ України імені В.О. Сухомлинського |
18. |
Стрес в житті сучасної особистості: надбання та втрати |
м. Київ, травень |
Відділення психології та спеціальної педагогіки Інститут психології імені Г.С. Костюка |
19. |
Круглий стіл з міжнародною участю «На боці миру, людяності, гідності, демократії та законності» |
м. Київ, травень |
Відділення психології та спеціальної педагогіки Інститут психології імені Г.С. Костюка |
20. |
Соціальна згуртованість: особливості пост-воєнних процесів |
м. Київ, травень-червень
|
Відділення психології та спеціальної педагогіки Інститут соціальної та політичної психології Асоціація політичних психологів України |
21. |
Молодіжне підприємництво в умовах воєнного стану та відновлення економіки України у повоєнний час |
м. Київ, травень
|
Відділення професійної освіти і освіти дорослих Інститут професійної освіти |
22. |
Щорічний круглий стіл «Наукова спадщина української психології: єдність минулого та теперішнього» |
м. Київ, червень |
Відділення психології та спеціальної педагогіки Інститут психології імені Г.С. Костюка |
23. |
Застосування електронних освітніх ресурсів в організації змішаного навчання |
м. Київ, вересень |
Відділення професійної освіти і освіти дорослих Інститут професійної освіти |
24. |
Перспективні освітні моделі спеціалізованої освіти наукового спрямування |
м. Київ, вересень |
Відділення загальної середньої освіти і цифровізації освітніх систем Інститут обдарованої дитини |
25. |
Технології психолого-педаго-гічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти |
м. Київ, серпень-вересень
|
Відділення психології та спеціальної педагогіки Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка |
26. |
Психолого-педагогічні технології навчання та підтримки дітей з особливими освітніми потребами |
м. Київ, вересень (онлайн) |
Відділення психології та спеціальної педагогіки Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка |
27. |
Інклюзивне навчання: виклики сьогодення |
м. Київ, жовтень |
Відділення психології та спеціальної педагогіки Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка |
28. |
Висвітлення творчого шляху Василя Сухомлинського та інших педагогів у віртуальному просторі – від відтворення образу до творення міфу |
м. Київ, жовтень |
Відділення філософії освіти, загальної та дошкільної педагогіки ДНПБ України імені В.О. Сухомлинського |
29. |
Актуальні проблеми психології навчання в сучасній соціокультурній ситуації (присвячений творчій спадщині І.О. Синиці) |
м. Київ, жовтень
|
Відділення психології та спеціальної педагогіки Інститут психології імені Г.С. Костюка |
30. |
Розвиток життєвої компетентності особистості у віртуальному просторі |
м. Київ, жовтень |
Відділення психології та спеціальної педагогіки Інститут психології імені Г.С. Костюка |
31. |
Проблеми розвитку ідентичності особистості в освітньому просторі |
м. Київ, жовтень |
Відділення психології та спеціальної педагогіки Інститут соціальної та політичної психології Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
32. |
VI Круглий стіл «Історія в нас і ми в історії: психологія історичної пам’яті» |
м. Київ, жовтень |
Відділення психології та спеціальної педагогіки Інститут соціальної та політичної психології Інститут політичних та етнонаціональних досліджень імені І.Ф. Кураса НАН України Асоціація політичних психологів України |
33. |
Радник із професійної орієнтації у Новій українській школі |
м. Київ, жовтень
|
Відділення професійної освіти і освіти дорослих Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна Національний педагогічний університет імені М.П Драгоманова |
34. |
Технології професійного розвитку педагогічних працівників коледжів |
м. Київ, жовтень |
Відділення професійної освіти і освіти дорослих Інститут професійної освіти |
35. |
Міжнародний круглий стіл «О.І. Бугайов: учитель, учений, громадянин (до 100-річчя з дня народження)» |
м. Київ, грудень |
Відділення загальної середньої освіти і цифровізації освітніх систем Інститут педагогіки |
Конкурси, майстер-класи, цикли лекцій
|
|||
36. |
Всеукраїнський конкурс-рейтинг закладів загальної середньої освіти по роботі з обдарованими дітьми «Школа – джерело талантів» |
м. Київ, січень-травень |
Відділення загальної середньої освіти і цифровізації освітніх систем Інститут обдарованої дитини |
37. |
ХІ Всеукраїнський конкурс «Творчий вчитель – обдарований учень» |
м. Київ, січень-травень
|
Відділення загальної середньої освіти і цифровізації освітніх систем Інститут обдарованої дитини |
38. |
Майстер-клас «Техніки подолання наслідків поствоєнного стресу: робота з дітьми та дорослим населенням» |
м. Київ, жовтень |
Відділення професійної освіти і освіти дорослих Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна |
39. |
Цикл онлайн лекцій з проблеми культурно-освітньої спадщини відомих українців |
м. Київ, упродовж року |
Відділення професійної освіти і освіти дорослих Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна Інститут літератури імені Т.Г. Шевченка НАН України ГО «Всеукраїнське товариство «Просвіта» імені Тараса Шевченка» |