НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Семінар-тренінг «Школа становлення молодого педагога ПТНЗ м.Києва»

20 жовтня 2015 року на запрошення Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у м.Києві докторант лабораторії технологій професійного навчання, к.н.г., доцент Бородієнко О.В. взяла участь у  міському семінарі-тренінгу «Школа становлення молодого педагога ПТНЗ м.Києва», який відбувся  на базі Київського регіонального вищого професійного училища будівництва. «Школа становлення молодого педагога» - проект, спрямований на розвиток професійної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання та  їх адаптацію в систему ПТО.

Оскількизаразактуальнимєзавданняпідготувати вмотивовану до навчально-пізнавальної діяльності, здатну до саморозвитку особистість кваліфікованого робітника з високим рівнем професійної компетентності, мобільності, комунікативності, а також адаптивності до змін, відповідальності за результати власної навчальної та професійної діяльності, то актуальним є вивчення тих підходів та педагогічних технологій, які дадуть змогу реалізувати ці завдання.

Саме тому перший семінар-тренінг циклу був присвячений використанню коучинг-технології під час навчально-виховної взаємодії з учнями ПТНЗ. Обговорювались питання відмінності предметної та особистісно-зорієнтованої парадигми у педагогіці, цінність коучингу як педагогічної технології, основні засади філософії коучингу та його інструменти.  Учасники аналізували ті компетентності, які є необхідними для успішної реалізації взаємодії з учнями ПТНЗ в коучинговому стилі. Крім того, ознайомились зі специфічними інструментами коучингу, які доцільно використовувати під час уроків (шкалування, постановка специфічних запитань, колесо балансу, техніки візуалізації та роботу з образами). Обговорювався також досвід Норвегії у організації роботи навчального закладу на основі коучингової взаємодії.

Учасники прийшли до висновку, що використання коучингу дає змогу вирішити низку завдань в організації навчально-виховного процесу, а саме: формування готовності учнівської молоді до саморозвитку; активізація їхньої навчально-пізнавальної діяльності, проектування освітньо-розвивального середовища з урахуванням індивідуальних, вікових, психологічних особливостей.

Даний тренінг викликав велику зацікавлення у молодих педагогів, які висловили побажання продовжувати поглиблювати дану тематику.

Прес-служба НАПН України
13:58 28.10.2015