НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Розпочато реалізацію тренінгової програми з патріотичного виховання

З 20 по 24 квітня 2015 року у м. Києві відбувся перший тренінг з патріотичного виховання для працівників освіти. Організатори й учасники оцінюють роботу як успішну.

Програма реалізується за підтримки Міністерства освіти і науки України та Національної академії педагогічних наук України. Автор ідеї і модератор тренінгової програми – Інститут проблем виховання НАПН України. Програма здійснюється за участі Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді (НЕНЦ) Міністерства освіти і науки України.

Метою тренінгової програми є підготовка працівників освіти до організації і здійснення патріотичного виховання дітей та учнівської молоді.

Патріотизм як духовно-моральна цінність завжди виступав пріоритетним завданням функціонування держави, становлення суспільства, розвитку особистості. У зв’язку з цим актуальності набуває проблема виховання у юних громадян патріотизму як почуття належності до країни, українського народу, гордості за державу, відповідальності за її долю. Водночас постала потреба осмислити проблему патріотизму в умовах сучасних соціокультурних трансформацій і викликів.

Метою патріотичного виховання на сучасному етапі є становлення громадянина-патріота, готового самовіддано розбудовувати Україну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти громадянському миру й злагоді в суспільстві.

До участі у тренінгу було залученоучених, науковців,методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти, методичних кабінетів органів освіти різного рівня,педагогічних працівників загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів, психологів, викладачів вищих педагогічних навчальних закладів.

Програма складається з різнихблоків (Патріотизм як суспільна та особистісна цінність; Матриця патріотичного виховання у сучасному вимірі; Суспільна солідарність у патріотичному вихованні; Технологічне забезпечення патріотичного виховання; Виклики і загрози у патріотичному вихованні; Новітні підходи і методи у патріотичному вихованні; Роль мистецтва у патріотичному вихованні; Участь у житті суспільства як вияв патріотичної позиції),кожен з яких має свою мету, конкретний зміст, що логічно продовжує зміст попереднього блоку і розкривається відповідно до завдань програми:

Тренери-модератори – доктор педагогічних наук, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту проблем виховання НАПН України Петрочко Жанна Василівна, кандидат педагогічних наук, завідувач лабораторії превентивного виховання Інституту проблем виховання НАПН України  Кириченко Валентина Іванівна.

Прес-служба НАПН України
14:46 27.04.2015