
Резюме
кандидата у представники від НАПН України
до Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти
Курбатова Сергія Володимировича
Курбатов Сергій Володимирович народився 29 серпня 1971 року в місті Суми, Україна, у родині службовців. Закінчив зі срібною медаллю Сумську середню школу № 8 з поглибленим вивченням англійською мови та історичний факультет Сумського державного педагогічного інституту ім. А.С.Макаренка (диплом з відзнакою), а також аспірантуру філософського факультету Київського національного університету ім. Тараса Шевченка та докторантуру Інституту вищої освіти НАПН України. Кандидат філософських наук (тема дисертації «Історичний час як детермінанта творчого процесу»). Захист докторської дисертації запланований на травень 2015 року (тема «Феномен університету в контексті глобальних трансформацій»).
Нині Курбатов С.В. працює на посаді завідувача відділу лідерства та інституційного розвитку вищої освіти Інституту вищої освіти НАПН України.
У 1999 році як переможець Регіональної програми обміну науковцями, що фінансується Державним департаментом США, стажувався в Державному університеті Колорадо, в 2003 році в рамках програми Партнери в освіті стажувався в Університеті Небраски, США, а в 2003-2004 як переможець Програми розвитку молодих викладачів університетів стажувався в Університеті Браун, США.В 2011-2013 роках в якості запрошеного наукового співробітника стажувався в Університеті Уппсали, Швеція.
Сергій Володимирович Курбатов є автором двох монографій, п’яти розділів в колективних монографіях і понад 90 наукових публікацій, в т. ч. англійською мовою у академічних виданнях Іспанії, Латвії, Швеції, Естонії, Тайваню та інших країн. Брав участь у престижних міжнародних конференціях, зокрема Всесвітньому соціологічному конгресі (2014 р Йокогама, Японія); Щорічній конференції Британської асоціації східноєвропейських досліджень (2012 р. Кембрідж, Велика Британія) та інших.
Сергій Володимирович Курбатов є експертом-аудитором Міжнародної групи експертів в галузі університетських рейтингів (Бельгія) та членом редакційної колегії журналів «Міжнародні освітні студії»(Канада) та «Філософія освіти»(Україна).RESUME
Dr. SERGIY V. KURBATOV
Institute of Higher Education,
National Academy of Educational Sciences of Ukraine &
Centre for Russian and Eurasian Studies,
University of Uppsala, Sweden
Sergiy Kurbatov
Tel: 38-067-752-9632 E-mail: [email protected]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Date and Place of Birth:
29.08.1971, Sumy, Ukraine
Education:
2002 PhD (kandidatska) Taras Shevchenko National University, Kyiv,
Ukraine
1994 MA Summa Cum Laude, Sumy State Pedagogical University, Ukraine
Current Carrier History:
2007- present - Researcher, Senior Researcher,
Head of Department, Institute of Higher Education,
National Academy of Edukational Sciences of Ukraine.
2013- present - Affiliated Researcher, Centre for Russian and Eurasian
Studies, University of Uppsala, Sweden.
2011-2013 – Researcher, Centre for Russian and Eurasian
Studies, University of Uppsala, Sweden.
2004- 2011 – Associate Professor, Department of Sociology and
Social Technologies, National Aviation University, Kyiv, Ukraine.
2009, June-August - National Expert, Bologna Evaluation Project,
Centre for Higher Education Policy Studies, University of Twente,
Netherlands.
2003-2004 – Junior Fulbright Fellow, Department of Philosophy
and Classics, Brown University, USA.
2001-2004 – Senior Lecturer, Assistant Professor, Department of
Philosophy, Sumy State University, Ukraine.
2000-2001 –Head of International Relations Office, Ukrainian Academy of
Banking, Ukraine.
1999 – Regional Scholar Exchange Program Fellow, Department of
Philosophy, Colorado State University, USA.
Current Publications:
1. Books
1. Phenomenon of University in the Context of Global Transformation Sumy:
University book, 2014. – 262 p.
2. Historical Time as a Determinant of Creative Process Kyiv: Infosystem,
2009. – 172 p.
2. Chapters in books
1. Quality of the University Education Through the Lenses of International
University Rankings in book Philosophical and Methodological Background of
Increasing Quality of University Education in Ukraine: European Dimension.
Kyiv: Pedagogichna dymka, 2012. - pp. 168-188.
2. Shaping Elites: Searching for Adequate Educational Practices in book
Elite: Sources, Essence, Perspectives. Kyiv: Znannya,- 2011. - pp. 165-210.
3. Educational Innovations: Configuration of the Future in book Phenomenon of
Innovation: Education, Society, Culture. Kyiv: Pedagogichna dymka, 2008.- pp. 266-304.
3. Current papers
1. Research University in the Context of Innovative and Global Educational
Paradigm // Higher Education in Ukraine. – 2013 - # 3, supplement 2. –
pp. 31-34.
2. Models of the University Education of the 21st Century Through the Lens
of International University Rankings // Higher Education in Ukraine. –
2013 - # 3. – p. 103-110.
3. Between National and Global: University Mission at a Spatial Intersection
// Higher Education in Ukraine. – 2013 - # 2, supplement 1. – pp. 46-56.
4. University Rankings and the Problem of Competitiveness of National
Universities of Post-Soviet Countries in Global Educational Space: the
Case of Ukraine // Evaluation in Higher Education. – 2012 - #6(2).- pp.
59-75.
5. The Process of Establishing and the Specific Features of Early European
Universities // Scientific Journal of Drohobych State Pedagogical
University, 2012. Issue 26. – pp. 97-112.
6. World Class University as a Model of Elite Educational Institution //
Management of Social Systems: Philosophy, Psychology, Pedagogics,
Sociology, 2011, # 3. – p. 11-18.
7. Alma Mater of the 21st Century: Searching for the Idea of the University,
Adequate to Contemporary Situation // Scientific Journal of National
Dragomanov Pedagogical University, 2011, # 25. – pp. 92-100.
8. University rankings as tool for reformation of university education in
Ukraine // Proceedings of ICERI 2011 conference, November, 14-16, 2011,
Madrid, Spain ISBN 978-84-615-3324-4. - p. 004693-004699.
9. About the System of University Ranking in Ukraine // Pedagogics and
Psychology, 2009, # 3 (64). - pp. 111-120.
07:26 30.03.2015