
Уже восьмий рік поспіль відділ педагогічної естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України проводить експериментальну науково-дослідну роботу на базі гімназії № 267 м. Києва, поінформувала старший науковий співробітник цього відділу Н. Флегонтова. 28 жовтня тут відбувся науково-практичний семінар «Самовдосконалення особистості педагога як важливий чинник педагогічної майстерності».
У роботі семінару взяли участь науковці (співробітники відділу педагогічної естетики та етики та відділу педагогічної психології і психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України) та педагогічний колектив гімназії № 267. Науковці розкрили питання розвитку професійної майстерності вчителя, зосередивши увагу присутніх на духовно-особистісному розвитку педагога, зокрема, на таких його підструктурах, як спілкування, самосвідомість, самооцінювання, саморозвиток, самовдосконалення.
Глибокою, науково обґрунтованою була доповідь молодшого наукового співробітника відділу педагогічної психології і психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України О. Радзимовської «Комунікативна складова духовної культури педагога як важливий чинник педагогічної майстерності». В обговоренні взяли участь заступник директора з навчально-виховної роботи гімназії № 267 В. Стеценко, заступник директора з іноземних мов А. Осієвська, вчителі, що атестуються за різними категоріями (педагог-психолог М. Дзюба, вчитель початкової школи Н. Дідик, вчитель української мови та літератури Н. Григор’єва, вчитель образотворчого мистецтва А. Пірог) та інші. Їхні виступи було представлено як презентацію з використанням інтерактивних технологій.
Учасники семінару висловили думку про те, що спільна експериментальна діяльність сприяє особистісному професійному зростанню кожного вчителя гімназії, розвитку його педагогічної майстерності, і відповідно – зростанню рейтингу навчального закладу.
09:47 31.10.2014