НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Обриси ефективності сучасного виховання

10 - 11 квітня відбулася звітна науково-практична конференція Інституту проблем виховання НАПН України «Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал».

У плідній роботі звітної науково-практичної конференції взяли активну участь академіки, доктори наук, професори, наукові співробітники, член-кореспонденти, докторанти, аспіранти Інституту проблем виховання НАПН України,представники інших наукових установ, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, вищих навчальних закладів України.

Учасників конференції урочисто привітала академік-секретар відділення загальної педагогіки та філософії освіти Президії НАПН України Ольга Сухомлинська. Вступне слово виголосив директор Інституту проблем виховання НАПН України Іван Бех.

На пленарному засіданні науково-практичної конференціїдослідники презентували свої наукові доробки у ході здійснення ґрунтовних і цікавих доповідей із таких актуальних проблем:

1. Обриси ефективності сучасного виховання (Іван Бех, директор Інституту проблем виховання НАПН України).

2. Професійна орієнтація старшокласників: від сучасної теорії до інноваційної практики (Олександр Мельник,заступник директора з наукової роботи Інституту проблем виховання НАПН України).

3. Соціальне становлення учнівської молоді у контексті неформальної освіти (Олена Литовченко,старший науковий співробітник лабораторії діяльності позашкільних навчальних закладів).

Активна робота науковців і практиків освітньої галузі відбувалася на 4 секціях:

І секція - «Теоретико-методологічні орієнтири досліджень сучасного виховного процесу»; 

ІІ секція -  «Науково-теоретичне підґрунтя виховання особистості»;

ІІІ секція - «Зміст і технології сучасного виховання дітей та учнівської молоді»;

ІV секція  - «Виховний процес у різних соціальних структурах».

 

Позитивним є те, що забезпечується тісний зв’язок теорії і практики, про що свідчить залучення директорів шкіл, завідувачів ДНЗ, практичних психологів, соціальних педагогів, методистів навчально-виховних об’єднань та інших педагогічних працівників навчальних до обговорення актуальних проблем сучасної освіти і виховання.

Науково-практична конференція Інституту проблем виховання НАПН України «Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал» сприяла вдосконаленню та реалізації науково-творчого потенціалу співробітників, аспірантів, докторантів, педагогів-практиків, оскільки спонукала кожного до активізації науково-дослідної роботи над розв’язанням актуальних проблем; дозволила порівняти вагомість наукових здобутків та набути досвіду презентації наукових доробків перед педагогічною спільнотою; створила умови для налагодження зв’язків між науковцями і практиками; зміцнила імідж закладів-учасників і особистий імідж та рейтинг виконавців досліджень; забезпечила суспільне визнання отриманих наукових здобутків та зміцнила авторитет педагогічної спільноти.

За результатами звітної науково-практичної конференції Інституту проблем виховання НАПН України «Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал» її учасники підготували пропозиції і рекомендації щодо удосконалення виховання і розвитку особистості та схвалили Резолюцію.

Прес-служба НАПН України
17:19 15.04.2014