27 вересня 2024 року в м. Таллінн, Естонія, відбулася 27-а Міжнародна конференція з інтерактивного спільного навчання (ICL2024) та 53-я конференція IGIP з інженерної педагогіки під назвою «Інженерна освіта майбутнього для глобальної відповідальності» (Scopus). У заході взяли участь професори Університету Фессалії (Греція), Будапештського університету технологій та економіки (Угорщина), Української інженерно-педагогічної академії (Україна), Вінницького національного технічного університету (Україна), Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького (Україна). Загалом учасниками конференції були розглянуті питання щодо тестування взаємозв’язку між візуальним та вербальним мисленням, а також створення навчальних матеріалів у формі листівок-пазлів для природничих наук. Інші цікаві доповіді включали аналіз історичних змін у сприйнятті інвалідності через технологічний прогрес та соціокультурні борги європейського середньовіччя. Особливу увагу привернули моделі формування віртуальної мобільності для майбутніх фахівців харчової промисловості, комп’ютерні тренінги з математичного моделювання для викладачів технічних спеціальностей, використання штучного інтелекту для індивідуалізації освітнього процесу у закладах освіти.
Представники Національної академії педагогічних наук України: академік Валентина РАДКЕВИЧ, професор Микола ПРИГОДІЙ (Інститут професійної освіти), а також професор Інституту педагогіки Олександр РАДКЕВИЧ презентували результати своїх досліджень щодо застосування штучного інтелекту для оцінювання результатів навчання майбутніх інженерів.
Конференція підтвердила важливість інтеграції інноваційних технологій в освітній процес для підготовки інженерів, здатних відповідати на глобальні виклики.
11:22 30.09.2024