4 квітня 2024 року відбувся Методологічний семінар Національної академії педагогічних наук України«Профільна середня освіта: виклики і шляхи реалізації». Подія відбулася у змішаному форматі, що надало свої переваги – ключові доповіді транслювалися онлайн, і численні практики з місць мали можливість представити напрацьований кращий досвід.
Відкрив методологічний семінар і виступив з мотиваційним словом президент НАПН України, дійсний член НАН України і НАПН України, доктор філософських наук, професор Василь Кремень
З ключовими доповідями виступили:
Олександр Ляшенко, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, академік-секретар Відділення загальної середньої освіти і цифровізації освітніх систем НАПН України «Шляхи реалізації профільної середньої освіти в умовах реформування української школи»
Микола Пригодій, доктор педагогічних наук, професор, заступник директора Інституту професійної освіти НАПН України «Реалізація профільної середньої освіти професійного спрямування у закладах професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти»
Максим Гальченко, доктор філософських наук, директор Інституту обдарованої дитини НАПН України «Реалізація середньої спеціалізованої освіти наукового спрямування: теоретичні здобутки і практичні виклики»
Іван Бех, доктор психологічних наук, професор, дійсний член НАПН України, директор Інституту проблем виховання НАПН України «Гуманістична педагогіка як ядро концепції НУШ»
Інна Отамась, кандидат історичних наук, доцент, проректор ДВЗО «Університет менеджменту освіти» НАПН України «Реалії та перспективи профільної середньої освіти в Україні: з досвіду Європи»
Тетяна Засєкіна,доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, заступник директора Інституту педагогіки НАПН України «Формування обов’язкових освітніх компонентів профільної середньої освіти»
Світлана Литвинова, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, заступник директора Інституту цифровізації освіти НАПН України «Особливості формування цифрового освітнього простору профільної школи»
Далі у виступах з презентаціями було представлено проблематику, що її для обговорення запропонували управлінці освіти, директори шкіл, учителі.
Презентації інноваційного досвіду закладів освіти розміщено за посиланнями:
https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2024/03/Model-prof-navchannia-Naukova-zmina-1.pdf
https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2024/03/SSH85_model_profilne_navchannia_2024.pdf
https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2024/03/KHerson-naukovyy-litsey-profilne.pdf
https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2024/03/Start-u-prof.-mayb.-SZOSH-5.pdf
https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2024/03/Profilne_navchannia_himnaziia_34_.pdf
https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2024/03/Profilne-navchannia-Volodymyretskoho-litseiu-Kolehium-na-Kyiv-9.pdf
https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2024/03/EKO_198-Profilne.pdf
Реалізація профільної освіти в контексті Комбінованої системи М.П. Гузика
Профільний ліцей як осередок формування та розвитку творчої особистості
Цифровізація освітніх та управлінських процесів
Про створення позитивного іміджу ліцею за допомогою Телеграм-каналу та соціальної мережі Фейсбук
Про особливості функціонування академічного ліцею
Про організацію профільного навчання в ліцеї «Еко» м. Києва
Моделі профільного навчання в ліцеї «Наукова зміна» м. Києва
Про досвід профільного навчання в гімназії № 34 «Либідь» імені Віктора
Максименка» Подільського району м. Києва
Модель профільного навчання спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 85 м. Києва
Про досвід Херсонського наукового ліцею
Старт у професійне майбутнє
РЕКОМЕНДАЦІЇ методологічного семінару
10:47 09.04.2024