НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Педагогічні читання «Творчість як фактор мотивації досягнень»

08 лютого 2024 року у Центральному інституті післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України відбулись педагогічні читання «Творчість як фактор мотивації досягнень» за однойменним навчальним посібником авторського колективу у складі: завідувач кафедри професійної і вищої освіти ЦІПО Університету, доктор педагогічних наук, професор Лариса Сергеєва; завідувач кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО Університету, кандидат педагогічних наук, доцент Ольга Просіна; доцент кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО Університету, кандидат філософських наук, доцент Марина Ілляхова. Автори звернулись до читачів із словами подяки за увагу до важливості розвитку творчості саме у здобувачів професійної освіти та педагогічних працівників ЗП(ПТ)О.

Відкриваючи подію, ректор ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України Микола Кириченко, підкреслив актуальність і значущість обраної теми педагогічних читань; з вступним словом до учасників читань звернувся Петро Саух, академік-секретар Відділення вищої освіти, дійсний член (академік) НАПН України, доктор філософських наук, професор, який акцентував увагу на важливості розгляду проблеми творчості як ключового фактору мотивації в контексті Суспільства 5.0. Далі до учасників педагогічних читань звернувся Руслан Малиношевський, заступник директора з наукової роботи Інституту проблем виховання НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, який висвітлив важливість видання навчального посібника «Творчість як фактор мотивації досягнень», особливо в умовах війни, як ключового елементу підтримки та розвитку освіти.

На пленумі педагогічних читань було презентовано актуальні виступи: Людмила Шкурдода, викладач ДПТНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну»; Наталія Яловенко, заступник директора з навчально-виховної роботи, ДНЗ «Регіональний центр професійної освіти швейного виробництва та сфери послуг Харківської області»; Оксана Музика, викладач КЗО «Криворізький професійний гірничо-технологічний ліцей» ДОР; Олена Курбатова, викладач КЗ П(ПТ)О «Київський професійний коледж мистецтва та технологій сервісу»; Вікторія Алєксеєвець, заступник директора з навчально-виховної роботи & Юлія Гонсалес, викладач ДЗП(ПТ)О «Кропивницький професійний ліцей сфери послуг і торгівлі», Кіровоградська область; Олеся Гончарюк, викладач Вищого професійного училища № 3 м. Чернівці; Наталія Семенищ, методист ДНЗ «Корсунь-Шевченківський професійний ліцей», Черкаська область; Ірина Романюк, викладач ДНЗ «Слобожанський регіональний центр професійної освіти»; «Інновації технологій формування «м’яких» навичок» – Олена Лопакова, методист ДНЗ «Одеський професійний ліцей сфери послуг Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського»; Олена Продан, заступник директора з навчально-виховної роботи Чернівецького вищого комерційного училища Державного торгівельно-економічного університету; Оксана Задорожна, викладач ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти»; Оксана Марченко, викладач ДНЗ «Черкаське вище професійне училище».

Під час традиційного обміну думками до обговорення долучилися: Катерина Мірошниченко, президент ГО «Всеукраїнська асоціація працівників професійно-технічної освіти» (ВАПП); Інна Отамась, проректор з наукової роботи та цифровізації ДЗВО «УМО», кандидат історичних наук, доцент; Марина Стасєєва, директор НМК ПТО у Київській області; Тамара Сорочан, директор ЦІПО, доктор педагогічних наук, професор; Наталія Самойленко, директор НМЦ ПТО у Сумській області, кандидат педагогічних наук.; Лілія Уклєїна, заступник директора з навчально-виховної роботи ДНЗ «Богуславський центр професійно-технічної освіти», доктор філософії (PhD); Вікторія Купрієвич, доцент кафедри професійної і вищої освіти ЦІПО ДЗВО «УМО» НАПН України, кандидат педагогічних, доцент.

ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України
14:15 12.02.2024