Колективом Центрального інституту післядипломної освіти (ЦІПО) ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України проведено другу акцію на підтримку трансформації професійного розвитку педагогів України під час війни. У ній реалізовано потенціал як системи формальної післядипломної освіти ЦІПО, так і неформальної – Українського відкритого університету післядипломної освіти.
«Освітня ватра перемоги» – назва акції втілює споконвічні українські цінності: живе вогнище, багаття, що оберігає оселю українців іпалає на Майдані. У нашій акції ватра стала символом незламності, віри в перемогу, підтримки освітян у палаючій Україні, оберігом освіти й освіченості.
Акція «Освітня ватра перемоги» була проведена волонтерами освітнього фронту – науково-педагогічними і педагогічними працівниками ЦІПО ДЗВО «УМО» НАПНУ, нашими колегами і партнерами з інших закладів і установ освіти як України, так і зарубіжжя. Спікерами акції стали 65 осіб, з яких 26 – працівники ЦІПО, 39– інших закладів і установ освіти, громадських організацій. Серед них 1 академік і 1 член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України, 19 докторів наук, професорів, 27 кандидатів наук, доцентів, 2 аспіранти, 14 педагогічних працівників, 4 державні службовці, 1 громадський діяч.
Серед закладів і установ освіти, представлених спікерами – Міністерство освіти і науки України, Державна служба якості освіти України, 3 установи Національної академії педагогічних наук України, 7 закладів вищої освіти, 6 закладів загальної середньої освіти, 3 заклади професійної (професійно-технічної освіти), 1заклад позашкільної освіти, 2регіональні заклади післядипломної педагогічної освіти, 3 Центри професійного розвитку педагогічних працівників, 5 зарубіжних закладів (Федеративна республіка Німеччина, Республіка Польща, Китайська Народна Республіка, Ізраїль). Усього спікерами акції стали представники 34закладів освіти, установ і організацій.
У ході акції було проведено 28вебінарів, кількість учасників – 5118осіб.
Якісний склад учасників акції характеризується такими показниками: працівників закладів загальної середньої освіти – 1169осіб, закладів вищої освіти – 1034особи, закладів професійної (професійно-технічної) освіти – 678 осіб, дошкільної освіти – 620 осіб, закладів післядипломної освіти – 550 осіб, закладів позашкільної освіти – 504 особи, методичних установ, центрів – 459осіб, громадських організацій – 104особи.
Тематика вебінарів віддзеркалювала актуальні питання для освітян в умовах війни, а саме: особливості професійної педагогічної діяльності, забезпечення якості освіти, управління закладами освіти та організація освітнього процесу, подолання втрат і розривів в освіті воєнного і повоєнного часу, протидія кризі в освіті, дотримання безпеки і психологічна допомога учасникам освітнього процесу.
Перегляд вебінарів акції «Освітня ватра перемоги» доступний на каналі YouTube Університету менеджменту освіти.
Посилання на запис на каналі YouTube
Назва |
Спікери |
Посилання |
Інформаційне протиборство: історичний аспект |
Самойленко О. О. |
|
Толерантні навчальні та культурно-освітні практики: наративи сьогодення у контексті європейського шляху розвитку |
Євтушенко Р.І., Просіна О. В., Салагуб Л.І. |
|
Креативні методи візуалізації навчального тексту (на прикладі медіаосвітніх коміксів) |
Волошенюк О.В., Просіна О.В. |
|
Цифрове життя в освіті: що має вміти педагог у кризових умовах |
Карташова Л. А., Сорочан Т. М. |
|
Практичне використання штучного інтелекту в освіті |
Лук’янчикова Т. В. Антощук С. В. |
|
Психологічне здоров’я особистості в умовах війни і повоєнний час |
Бондарчук О. І, Пінчук Н. І. |
|
Психологічне здоров’я особистості в умовах війни і повоєнний час. Питання для обговорення: Дитяча травма війни: індикатори та умови подолання. Хібукі-терапія як засіб підтримки та відновлення психологічного здоров’я |
Дафна Максимов Шарон |
|
Психологічне здоров’я особистості в умовах війни і повоєнний час. Питання для обговорення: Піраміда Ділтса: використання коучингу у забезпеченні психологічного здоров’я особистості в умовах війни та повоєнний час |
Томаш Кук |
|
Психологічне здоров’я особистості в умовах війни і повоєнний час. Питання для обговорення: Технологія забезпечення психічного здоров’я персоналу освітніх організацій |
Карамушка Л. М. |
|
Психологічне здоров’я особистості в умовах війни і повоєнний час. Питання для обговорення: Технологія психологічної допомоги українцям, які опинилися в Німеччині під час війни |
Креденцер О. В. |
|
Лідерство в освіті в умовах війни |
Братко М.В. |
|
Особливості впровадження змішаного навчання в закладах фахової передвищої та професійної освіти в умовах воєнного стану |
Тарасюк І.В. |
|
Особистісно розвивальні педагогічні технології як сучасна освітня зброя |
Романова Г.М., Романов Л.А., Мельник О.В., Шамралюк О.Л., Ткачук Г.Е., Цицюра К.В., |
12:25 16.05.2023