Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу»

14 вересня в Національній академії педагогічних наук України відбулася Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу». Організатори конференції – Інститут педагогіки разом з Інститутом педагогічних наук Республіки Молдови та Резекенською академією технологій (Латвія).

На важливості проведення конференції, яка стала традиційною, наголосив президент НАПН України Василь Кремень. Віцепрезидент НАПН України, директор Інституту педагогіки НАПН України Олег Топузов підкреслив, що сьогодні йдеться не просто про підручник, який відтворює зміст освіти, а передусім про інструмент, що передає систему знань і умінь, задовольняючи якість освіти кожного учня. Нині в рамках Нової української школи вчені академії підготували підручники для п’ятого класу з усіх предметів, які знайшли велику підтримку у освітян. Далі буде підготовлено цілісну лінійку академічних підручників для шостого та інших класів.

На пленарному засіданні, зокрема, виступили: академік-секретар Відділення загальної середньої освіти і цифровізації освітніх систем НАПН України Олександр Ляшенко, проректор з науково-методичної діяльності та педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка Лілія Гриневич, заступник директора Інституту педагогіки Тетяна Засєкіна. Модерував захід заступник директора з наукової роботи Інституту педагогіки Микола Головко.

Під час конференції вчені висвітлювали результати наукових досліджень, присвячених проблемам підручникотворення та розвитку освіти в умовах воєнного часу, презентували вітчизняний та зарубіжний досвід створення сучасних навчальних видань для дошкільної, загальної середньої, спеціальної та вищої освіти. Учасники заходу зосередились на таких питаннях: стратегія функціонування системи загальної середньої освіти в умовах війни; актуальні проблеми оновлення змісту загальної середньої освіти; підручник цифрового суспільства; сучасне підручникотворення: вітчизняний та зарубіжний досвід; педагогічні можливості музеїв у забезпеченні освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти.

У пленарних та секційних засіданнях, майстер-класах взяли участь вчені, науково-педагогічні й педагогічні працівники та працівники музеїв,  докторанти, аспіранти, здобувачі, видавці навчальної літератури, представники органів державної влади і громадських організацій.

Пресслужба НАПН України
09:39 15.09.2022