НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Дослідницький компонент у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних закладів освіти: ретроспектива і перспектива

21 листопада 2013 року у конференц-залі Президії Національної академії педагогічних наук України відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Дослідницький компонент у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних закладів освіти: ретроспектива і перспектива».

Основними напрямами роботи конференції були:

  • Змістове наповнення феномена дослідницька діяльність.
  • Схильність до дослідницької діяльності та її діагностичний інструментарій.
  • Проблеми інтеграції дослідницької діяльності у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів.
  • Організаційні форми дослідницької діяльності у позашкільних закладах освіти.
  • Підготовка педагогічних кадрів до організації дослідницької діяльності учнів.
  • Історичний досвід організації дослідництва дітей.
  • Стратегічні орієнтири реалізації дослідницького компонента у системах середньої та позашкільної освіти.
  • Методичні засади підготовки обдарованих школярів до інтелектуально-творчих змагань олімпіадного і конкурсного характеру.

З вітальним словом до присутніх звернувся директор Інституту обдарованої дитини НАПН України  Володимир Камишин. Він відзначив важливість змістовного наповнення феномена дослідницької діяльності, а також звернув увагу на організаційні форми та стратегічні орієнтири, методичні засади підготовки обдарованих школярів у системах середньої та позашкільної освіти.

У заході брали участь спеціально запрошені гості:

представник Російської Федерації Олена Артамонова, головний редактор журналу «Одаренный ребенок», кандидат психологічних наук, керівник редакційно-інформаційного відділу Федерального державного бюджетного наукового закладу «Центр дослідження проблем виховання, формування здорового образу життя, профілактики наркоманії, соціально-педагогічно підтримки дітей та молоді», м. Москва ( виступила з доповіддю «Детская одаренность: самореализация без дезадаптации»), та національний координатор Міжнародного проекту SPARE в Україні Олена Мельникова (доповідь:«Исследовательская деятельность школьников в рамках международного образовательного проекта SPARE»).

Всеукраїнська науково-практична конференція «Дослідницький компонент у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних закладів освіти: ретроспектива і перспектива» ініційована Інститутом обдарованої дитини НАПН України та Національним Центром «Мала академія наук України» за підтримки Міністерства освіти і науки України і Національної академії педагогічних наук України.

Інформація про конференцію широко висвітлюється на шпальтах електронних видань державних установ України і Росії.

Прес-служба НАПН України
18:11 22.11.2013