НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Cимпозіум-практикум «Розвиток особистісного потенціалу учнівської молоді як чинник її соціального зростання»

26 травня 2021 року на базі Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» (м. Біла Церква) відбувся симпозіум-практикум «Розвиток особистісного потенціалу учнівської молоді як чинник її соціального зростання». Співорганізаторами заходу стали Інститут проблем виховання НАПН України, Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», відділ освіти Сквирської міської ради Київської області. Симпозіум-практикум проводився у форматі онлайн.

Метою симпозіуму-практикуму стало обговорення та пошук шляхів розвитку особистісного потенціалу учнівської молоді в закладах освіти, з’ясування ефективних форм, методів, технологій виховної роботи, спрямованої на соціальне зростання молоді, а також сприяння популяризації наукових здобутків юних дослідників.

Симпозіум-практикум працював за такими напрямами: розвиток потенціалу учнівської молоді в сфері громадської та національно-патріотичної діяльності; розвиток потенціалу учнівської молоді у сфері культури (художньо-естетичної, фізичної, екологічної, технічної, сімейної); розвиток потенціалу учнівської молоді шляхом залучення її до науково-дослідницької роботи.

У роботі симпозіуму-практикуму взяли участь понад 60 науковців, практичних працівників освітянської сфери, юних дослідників – членів МАН.

З привітальним словом до учасників симпозіуму практикуму звернулися: Наталія Бендерець, в. о. ректора Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»; Любов Канішевська, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України; Олександр Заболотний, начальник відділу освіти Сквирської міської ради Київської області.

З доповідями, в яких розкривалися різноманітні аспекти розвитку особистісного потенціалу учнівської молоді, використання з цією метою сучасних педагогічних форм, методів, технологій, виступили: Любов Канішевська; Олександр Заболотний; Валентина Шахрай, завідувач лабораторії інституційного виховання Інституту проблем виховання НАПН України; Людмила Гончар, головний науковий співробітник лабораторії інституційного виховання Інституту проблем виховання НАПН України;  Катерина Плівачук, доцент кафедри суспільно-гуманітарної освіти Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»; Світлана Мірошник, завідувач кафедри суспільно-гуманітарної освіти Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»; Олена Часнікова, проректор Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»; Галина Ніфоровська, заступник директора з науково-дослідницької роботи Сквирського центру дитячої та юнацької творчості Київської області та інші учасники науково-практичного заходу.

Особливістю симпозіуму-практикуму стала участь у ньому учнів – членів МАН, вихованців Сквирського центру творчості дітей та юнацтва Сквирської міської ради Київської області. Юні дослідники доповідали про свої здобутки в різних наукових галузях – педагогіки, соціології, мистецтвознавства, математики тощо. Їхні виступи стали свідченням ефективної роботи педагогів щодо розкриття багатоаспектного потенціалу сучасних учнів, прикладом їх соціального зростання на основі творчості та розвитку пізнавальних інтересів.

У підсумках симпозіуму-практикуму було зазначено, що заклади освіти, сім’я мають спрямувати свої зусилля на розвиток особистісного потенціалу дітей, залучаючи їх до різноманітних видів діяльності, які приводять до успішності дитини, самоствердження, на розвиток соціальних здібностей учнівської молоді, що дають можливість конструктивно і ефективно взаємодіяти з соціумом. Надзвичайно важливою є співпраця науковців та педагогів-практиків у розвитку особистісного потенціалу учнівської молоді, зокрема шляхом залучення учнів до науково-дослідницької роботи.

За результатами симпозіуму практикуму буде підготовлено збірник матеріалів.

 

Пресслужба НАПН України за інформацією Інституту проблем виховання НАПН України
23:07 27.05.2021