Круглий стіл та науково-методичний семінар за темою «Технології забезпечення роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами» було проведено 19 березня 2021 року року. Організаторами заходів виступили Інститут соціальної та політичної психології НАПН України (лабораторія психології спілкування); Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (факультет педагогіки та психології); Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» (кафедра соціальної роботи та педагогіки); Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (кафедра корекційної педагогіки та інклюзивної освіти).
Науково-методичний семінар був сформований з трьох секцій:
секція № 1 «Інклюзивна освіта: реалії і перспектив»,
секція № 2 «Соціальна робота з дітьми та молоддю з особливими освітніми потребам»;
секція № 3 «Професійна підготовка фахівців до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами».
Доповідачами секцій також були вчені Інституту спеціальної педагогіки та психології імені Миколи Ярмаченка та Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України.
Трансляція заходів велася двома каналами комунікації: Zoom-платформа та YouTube-канал. Понад 1800 зареєстрованих учасників з усіх регіонів України – психологів, соціальних працівників, педагогів, фахівців медичних спеціальностей, працівників органів державного управління та самоврядування – зібралися на заходах, присвячених питанням реалізації концепції НУШ, зокрема, орієнтації на потреби учня в освітньому процесі та забезпеченні індивідуальної траєкторії навчання учня, що ґрунтується на співпраці всіх учасників освітнього процесу.
Посилений інтерес громадськості до процесів реформування в освіті є проявом громадянської активності і зацікавленості фахівців різних професійних сфер у конструктивному впровадженні концепції освітньої реформи та розбудови інклюзивного освітнього простору.
Сформовано Збірник наукових робіт учасників круглого столу та науково-методичного семінару «Технології забезпечення роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами» [Електронний ресурс] / за наук. ред. Г.М. Бевз, І.В. Петренко, В.І. Юрченко // Вісник педагогіки і психології. – Вип. 27. – К. : ІСПП НАПН України, 2021. – 148 с. – URL: https://www.psyh.kiev.ua/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA._%D0%BF%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%8C._%E2%80%93_%D0%92%D0%B8%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA_27
З програмою заходу та презентаціями спікерів можна ознайомитися за посиланням: https://ispp.org.ua/2021/03/25/texnologi%d1%97-zabezpechennya-roboti-praktichnogo-psixologa-z-ditmi-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami/.
10:25 26.05.2021