Україно-канадійський психологічний семінар з подолання проблем, пов’язаних із COVID-19
26 квітня 2021 року лабораторія методології і теорії психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України спільно з представниками Асоціації психологів Квебеку, Канада (L’Ordre des Psychologues du Quebeс, Canada) провела науково-практичний семінар «Психологічні виклики пандемії COVID-19: україно-канадійський досвід» (до 30-річчю незалежності України).
У роботі семінару взяли участь науковці та практики України, Канади, США та Білорусії. З вітальним словом до присутніх звернувся директор Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України Сергій Максименко, який розповів про здобутки вітчизняної психологічної науки у подоланні викликів пандемії COVID-19.
Під час роботи семінару було проаналізовано низку важливих аспектів дослідження впливу пандемії COVID-19 на особистість та організацію, результати впровадження інноваційних рішень у психологічну практику, що знайшло відображення у ключових доповідях учасників семінару:
- Копінг-стратегії та психологічне здоров’я персоналу в організації (академік НАПН України Людмила Карамушка);
- Factors associated with depression, anxiety, and PTSD symptomatology during the COVID-19 pandemic (Ph.D, clinical psychologist Isabelle Рenaul);
- Особливості локусу контролю, самоефективності та функціональних станів осіб, які хворіли на COVID-19 різного ступеню тяжкості (Ph.D, clinical psychologist Alexis Fountaine, кандидат психологічних наук Олена Мельник, кандидат психологічних наук Світлана Лукомська);
- Virtual mental health supports during COVID-19 (Ph.D, clinical psychologist Jeff Anyan);
- Особливості ідентичності особистості в умовах пандемії COVID-19 (кандидат психологічних наук, доцент Валерій Зливков);
- Backward mapping in designing online course scenarios (професор Девід Меннінг, кандидат психологічних наук, доцент Світлана Шаркова);
- Контексти психологічного благополуччя української молоді під час пандемії (кандидат психологічних наук Ольга Коробанова);
- Особливості психологічного стану студентів першого року навчання в умовах дистанційної роботи під час COVID-19(кандидат психологічних наук, доцент Юлія Крилова-Грек).
Доповіді викликали значний інтерес в учасників семінару та сприяли активній дискусії, за результатами якої було прийнято рішення щодо необхідності інтеграції зусиль психологів різних країн у розробленні ефективних методик допомоги людям в період пандемії та по її завершенні.
За матеріалами науково-практичного семінару підготовлено збірник тез «Психологічні виклики пандемії COVID-19: україно-канадійський досвід»; відп. ред. В.Л. Зливков; укладачі С.О. Лукомська, О.В. Котух. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. 2021. 97 с.
Зі збірником можна ознайомитися за посиланням: http://psychology-naes-ua.institute/files/pdf/zlivkova_1620743760.pdf
18:46 13.05.2021