28 грудня 2020 року відбулося позачергове засідання Президії НАПН України, на якому було розглянуто низку питань, що засвідчили новації діяльності наукових установ і Президії НАПН України.
Оголошено конкурсний відбір для виконання у 2021 р. наукових досліджень із проблем розвитку освіти, що потребують невідкладного розгляду. Серед невідкладної наукової проблематики:
- порівняльні дослідження освіти й педагогіки в Україні і за кордоном, формування мережного освітнього середовища та його інтеграція з традиційними системами навчання в умовах карантину, спричиненого СOVID-19;
- безпека освітнього середовища і профілактика негативних наслідків булінгу (цькування);
- опрацювання шляхів демократизації та децентралізації системи вищої освіти: автономія та академічні свободи;
- теорія і методика освіти дорослих в умовах цивілізаційних
змін
та ін.
З метою підтримки та активізації наукової діяльності молодих учених Національної академії педагогічних наук України, сприяння розвитку їхніх професійних якостей і творчого потенціалу оголошено конкурсний відбір для виконання у 2021 р. прикладних наукових досліджень для підтримки молодих учених, які працюють (навчаються) у підвідомчих установах НАПН України.
Вирішено суттєво розширити випуск електронних варіантів наукової продукції, а також науково-методичного розроблення проблематики, що відповідає завданням діджиталізації.
У 2021 році буде створено й випущено наукове видання «Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні (до 30-річчя незалежності України)», у якій буде представлено аналіз стану освіти, перебігу реформаційних процесів освітньої галузі, а також запропоновано шляхи й засоби розв’язання наявних проблем і впровадження інновацій. Книга вийде українською і англійською мовами, друком та в електронному варіанті.
Йшлося також про підтримку наукових періодичних видань НАПН України, зокрема електронного науковогоперіодичного видання «Інформаційні технології і засоби навчання».
Довідково: Електронне наукове фахове видання «Інформаційні технології і засоби навчання» засноване у грудні 2006 року.
У 2016 журнал включено до каталогу Emerging Sources Citation Index (ESCI) наукометричної бази даних Web of Science Core Collection.
Моніторинг сайту видання за 8 років показує, що аудиторія відвідувачів значно розширилася: у 2012 р. користувачі представляли 104 країни, а у 2019 р. – 165 країн. У 2020 році користувачі зі 193 країн відвідали сайт журналу. За останній місяць у середньому за день переглядають журнал та завантажують статті 118 відвідувачів.
13:42 29.12.2020