10–13 листопада 2020 року на базі Інституту професійно-технічної освіти НАПН України в режимі онлайн було проведено тренінг-курс «Організація професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників за дуальною формою здобуття освіти» для педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Тренерами виступили співробітники лабораторії технологій професійного навчання. До тренінгів долучилися понад 90 осіб (керівники, методисти, викладачі та майстри закладів професійної (професійно-технічної) освіти, працівники Навчально (науково)-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти) з восьми регіонів України.
Під час тренінгів («Нормативно-правова та навчально-плануюча документація, що регламентує планування, організацію, реалізацію та контроль професійної підготовки кваліфікованих робітників за дуальною формою здобуття освіти», «Методика організації дуальної форми навчання для професійної підготовки кваліфікованих робітників», «Технологія розвитку соціального партнерства у закладах професійної (професійно-технічної) освіти в умовах дуальної форми здобуття освіти», «Методична система професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників з елементами дуальної форми навчання», «Проєктування освітньо-виробничого середовища закладу професійної (професійно-технічної) освіти в умовах дуальної форми навчання» (тренер – доктор педагогічних наук, доцент Наталя Кулалаєва); «Методика організації дуальної форми навчання здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти на виробництві» (тренер – кандидат педагогічних наук, методист ДНЗ «Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг» Ірина Дрозіч); «Основи професійної педагогіки» (тренер – кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Тетяна Герлянд); «Зарубіжний досвід дуальної системи професійної освіти і навчання» (тренер – кандидат педагогічних наук Ольга Гайдук); «Сучасні моделі самоврядування у підготовці майбутніх кваліфікованих робітників в умовах дуальної форми здобуття освіти» (тренер – кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Марк Шимановський)) учасникам було презентовано різні методичні засоби забезпечення дуальної форми навчання здобувачів професійної освіти. За результатами навчання слухачі, які виконали контрольні завдання, отримали сертифікати.
Презентаційні матеріали тренінг-курсу розташовано на сайті Інституту професійно-технічної освіти НАПН України:
17:53 02.12.2020