НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Вебінар «Гейміфікація освітнього процесу в школі – необхідна складова результативного дистанційного навчання»
13 квітня 2020 р. за ініціативою Тренінгової компанії «Академія гри», Відділу економіки та управління загальною середньою освітою Інституту педагогіки НАПН України Відділення загальної педагогіки та філософії освіти, Асоціації керівників шкіл України, Порталу професіоналів розвитку особистості WEBSMART, Міжнародної Асоціації Ігротехніків Гейміфікації та Ігропрактиків було проведено безкоштовний  Всеукраїнський вебінар для керівників закладів освіти на тему: «Гейміфікація освітнього процесу в школі – необхідна складова результативного дистанційного навчання».

Мета проведення вебінару: ознайомлення керівників закладів загальної середньої освіти України з новітніми технологіями та можливостями гейміфікації в освітньому процесі для розвитку softskills («м’яких» або «гнучких» навичок) у здобувачів освіти, як надпрофесійних та надкомпетентнісних навичок, якими має володіти повноцінна  креативна особистість, громадянин, патріот.

Ведучий вебінару – Констянтин Галюк, автор єдиної запатентованої та сертифікованої в Україні технології по створенню трансформаційних ігор SMARTGAME, аспірант НПУ ім. М.Драгоманова, викладач Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, фахівець з гейміфікації, коуч-ігротехнік, бізнес-тренер, підприємець.

Співорганізаторами і учасниками вебінару стали Олена Онаць, завідувач відділу економіки та управління ЗСО Інституту педагогіки НАПН України, Президент Асоціації керівників шкіл України та Лідія Попович, науковий співробітник відділу.

 У вебінарі взяли активну участь представники експериментальних закладів відділу.

Більше 40 активних слухачів з усіх куточків України отримали унікальну нагоду дізнатися про можливості, які надають прикладні трансформаційні ігри та  гейміфікація освітнього процесу в школі, тобто «секрети» цих технологій (зокрема, повноцінна реалізація засад та завдань НУШ, зростання рівня навчальних досягнень  здобувачів освіти; адаптації та психологічного комфорту учнів; особливості застосування технологій гейміфікації у початковій школі; спрямованість її використання для підлітків; застосування гейміфікації на рівні всього закладу освіти з метою формування метакомпетентностей  тощо); дізналися про особливості гейміфікації в освітньому процесі в режимі дистанційного навчання; отримати практичні приклади гейміфікації освітнього процесу в школі та формування за його допомогою softskills («м’яких» або «гнучких» навичок) учнів( на прикладах детального коментаря до кількох ігор: «Фінансова стратегія»; «Соціальний ліфт»; «Classcraft»)   

Учасники вебінару мали змогу пошуку нових підходів та рішень для свого закладу, як для роботи в режимі дистанційного навчання, так і по завершенні карантину. 

Наступного четверга, 23 квітня 2020 року, плануємо провести ще один  безкоштовний вебінар за цією ж темою, оскільки не всі бажаючі змогли взяти участь 13 квітня.  Слідкуйте за нашими оголошення на стоінці Інституту педагогіки НАПН України та сторінці групи АКШУ.  Час проведення вебінару з 15 до 16 години. Посилання на реєстрацію у наступних повідомленнях.

Пресслужба НАПН України
15:51 14.04.2020