НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
НАПН України пропонує:
ПІДТРИМКА ОСВІТНЬОГО ЗАГАЛУ ДИСТАНЦІЙНИМИ ЗАСОБАМИ
Пропозиції Інституту обдарованої дитини НАПН України

Інститут обдарованої дитини НАПН України пропонує тести, презентації, дидактичні ігри тощо онлайн для всіх категорій здобувачів освіти та освітянського загалу:

 

1. Для діагностики рівня здібностей, професійних інтересів, схильностей учнів та їх особистісних рис створено ресурс для  онлайн-діагностики https://tests.pythonanywhere.com/.

2. Для здобувачів освіти закладів середньої і вищої освіти, аспірантів, молодих науковців, учених, учителів і психологів підготовлено презентації до семінарів за темами:

-       Інтелект: міфічні уявлення і реальна сутність.

-       Діагностика інтелекту: рух по зачарованому колу чи поступ вперед?

-       ЗДІБНІСНА ПРИРОДА ІНТЕЛЕКТУ: одне рівняння з безліччю невідомих.

-       Обдарованість: наукова суть і соціальний вміст.

-       Вроджене і набуте в обдарованості.

-       Діагностика обдарованості: проблема якісної інтерпретації кількісних відмінностей.

-       Інтелект як апарат розумної поведінки.

-       Пізнавальна і креативна складові інтелектуальної діяльності.

-       Методологічні засади обстеження інтелекту.

-       Методика обстеження інтелекту як апарату розумної поведінки.

-       Діагностика обдарованості як атрибуту розумної поведінки.

-       Концептуальні засади наукової освіти.

-       Наука як форма суспільної свідомості і сутність педагогічного дослідження.

-       Філософський базис і методологічні засади пізнання освітнього середовища.

-       Методи дослідження освітніх проблем та екстраполяція вибіркових значень на сукупність.

-       Елементи теорії ймовірності та математичної статистики.

-       Характеристики об’єктів вивчення, їх обстеження та засоби обстеження.

-       Опрацювання документальних джерел і спостереження.

-       Обстежувальні шкали і достовірність обстеження.

-       Опитування.

-       Тестування та  описова статистика.

-       Вивідна статистика та інтерпретація результатів дослідження.

-       Теоретичні дослідження і з’ясування характеристик педагогічних об’єктів.

-       Кореляційний і детермінантний зв’язок між характеристиками.

-       Раціональні та оптимальні експериментальні плани.

-       Планування і виконання дослідження.

-       Оформлення результатів дослідження.

Зазначені матеріали розміщено на сайті Інституту обдарованої дитини НАПН України за посиланням http://iod.gov.ua/viewpage.php?page_id=22.

3. Для вчителів, учнів та їх батьків пропоновано навчальні, методичні матеріали, які розміщено на Всеукраїнському освітньому порталі Інституту обдарованої дитини НАПН України «Острів Знань» http://ostriv.in.ua/

4. Підготовлено методичні матеріали для вчителів «УпровадженняSTEM-освіти в умовах інтеграції формальної і нефор­мальної освіти обдарованих учнів: методичні рекомендації», що розміщено в Електронній бібліотеці НАПН України за посиланням https://lib.iitta.gov.ua/718661/1/макет-Поліхун_2019_НА%20ДРУК.pdf.

5. У співпраці з ГО «Львівський Інститут освіти», редакцією журналу «Колосок» – мобільний додаток «КОЛОСОК конкурс. Підготовка до конкурсу» (навчально-розважальні ігри для учнів молодших класів):https://play.google.com/store/apps/details?id=org.arkgroup.www.adventure

Додаток також можна завантажити у Play Market за пошуковими словами: «конкурс колосок».

Прес-служба НАПН України
19:01 24.03.2020