28 грудня в Інституті педагогіки НАПН України відбулась науково-практична конференція всеукраїнського рівня «Зміст і технології шкільної освіти» за результатами науково-дослідної роботи Інституту в 2019 році.
Від Національної академії педагогічних наук України учасників конференції привітавакадемік-секретар відділення загальної середньої освіти НАПН України Олександр Ляшенко.
Директор Інституту педагогіки НАПН України Олег Топузов наголосив на важливості наукових результатів, отриманих колективом Інституту педагогіки в 2019 році та провідній ролі Інституту як науково-дослідної установи в розвитку освіти України. В доповіді «Звіт про наукову та науково-організаційну діяльність Інституту педагогіки НАПН України в 2019 році» Олег Топузов визначив перспективні напрями та конкретні механізми і заходи щодо вдосконалення організації науково-дослідної роботи, підвищення якості та соціальної значущості її результатів у контексті інноваційних змін, що відбуваються сьогодні в науково-освітній галузі України.
Заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту педагогіки НАПН України Тетяна Засєкіна у виступі «Наукова діяльність Інституту педагогіки НАПН України: виклики і перспективи» поінформувала про перспективи колективу Інституту педагогіки в розв’язанні актуальних проблем загальної середньої освіти, зокрема зазначила важливість наукових досліджень у розробленні змісту освіти й методичного забезпечення освітнього процесу та створенні сучасних навчальних програм і підручників.
З основними результатами завершених у 2019 році наукових досліджень присутніх ознайомили:завідувач відділу навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН УкраїниВалерій Редько (доповідь «Дидактичне моделювання навчальної діяльності учнів початкової школи у процесі компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов»), завідувач відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України Оксана Онопрієнко («Упровадження результатів наукового дослідження «Дидактико-методичний супровід компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі» в умовах НУШ»).
Під час роботи науково-практичної конференції працювало чотирнадцять секцій, на яких обговорювали найбільш вагомі результати наукових досліджень, отримані науковими співробітниками, докторантами, аспірантами, здобувачами, керівниками і вчителями експериментальних закладів загальної середньої освіти Інституту педагогіки НАПН України у 2019 році.
Висновки і пропозиції, сформульовані учасниками конференції були озвучені на заключному засіданні та будуть розміщені на сайті Інституту педагогіки НАПН України.
16:00 14.01.2020