Упродовж жовтня-листопада 2019 р. Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України став учасником «пілотної» акредитації освітньої програми «Педагогіка вищої школи», другий (магістерський) рівень, 011 «Освітні, педагогічні науки».
Призначені експерти Національного агентства забезпечення якості вищої освіти (НАЗЯВО) – керівник експертної групи Світлана Литвин, члени експертної групи – Ігор Радомський та Даниїл Майоров – провели акредитаційну експертизу освітньої програми. Спільна робота з адміністрацією, гарантом освітньої програми – директором Інституту професійно-технічної освіти НАПН України Валентиною Радкевич і науково-педагогічними працівниками, які забезпечують реалізацію освітньої програми, мала дорадчий консультативний характер. Єдиною метою такої роботи стало підвищення найближчим часом якості вищої освіти, наближення її до сучасного європейського рівня.
Державним експертам було надано можливість ознайомитися з матеріально-технічною базою Інституту та з’ясовувати умови реалізації освітньої програми. Експерти НАЗЯВО відвідували лекції та практичні заняття з дисциплін освітньої програми, мали зустрічі зі здобувачами вищої освіти, роботодавцями та з усіма бажаючими; провели фінальну зустріч з керівництвом наукової установи і гарантом освітньої програми.
У завершальний день експерти НАЗЯВО працювали з доказовими матеріалами, узагальнили отримані результати експертизи освітньої програми, підготували проект звіту за результатами виїзної експертизи. Процедура здійснення експертизи відбувалася професійно, з дотриманням усіх вимог Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, та інструктивних документів щодо обґрунтування аналізу й розуміння змісту критеріїв акредитації. Було надано доцільні рекомендації та поради з удосконалення освітньої програми «Педагогіка вищої школи», другий (магістерський) рівень, 011 «Освітні, педагогічні науки» в Інституті професійно-технічної освіти НАПН України, що стали рушієм подальшого вдосконалення освітнього процесу установи.
Проаналізувавши та узагальнивши результати роботи за чітко визначеними критеріями, експертна група належно і перспективно оцінила освітні можливості наукової установи – Інституту професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України.14:11 27.11.2019