31 жовтня у НАПН України відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція за міжнародної участі «Соціалізація обдарованого учня в Інтернет-середовищі: методичне забезпечення і супровід» за науковою темою Інституту обдарованої дитини. Учасниками заходу стали керівники та представники обласних і районних управлінь освіти, інститутів післядипломної освіти, науковці, викладачі ЗВО, психологи, соціальні педагоги, вчителі.
Відкрив конференцію директор Максим Гальченко. У вітальному і вступному слові президент НАПН України Василь Кремень підкреслив значущість соціалізації в умовах сучасної цивілізації, її особливості в контексті цивілізаційних змін, а також вплив українських реалій на соціалізацію дитини.
До участі в конференції було залучено фахівців інститутів НАПН України, що дало можливість розглянути проблему комплексно. Учасники заходу мали змогу послухати виступи: заступника директора з наукової роботи Інституту соціальної і політичної психології НАПН України Любові Найдьонової («Медіапсихологічна теорія кіберсоціалізації: опанування вікових медіа ризиків»), радника Президії НАПН України, головного наукового співробітника Інституту вищої освіти НАПН України Сергія Курбатова («Специфіка соціалізації обдарованої молоді в умовах експансії віртуальної реальності»), заступника директора з науково-експериментальної роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Ольги Пінчук («Готовність учителів до використання мережних інструментів соціалізації та пізнавальної діяльності учнів»), науковця з Університету Уппсали (Швеція) Пера Екмана («ІТ-підтримка для навчання на рівні доктора наук у Швеції»). Цікаво представили досвід роботи представники загальноосвітніх шкіл – експериментальних майданчиків НАПН України – Ірина Хом’якова, Олена Проценко (СЗОШ № 1 імені О. В. Суворова І–ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови, м. Ізмаїл Одеської області).
З практичним досвідом роботи за темою учасники конференції могли ознайомитися, взявши участь у роботі секцій «Філософський погляд на проблему соціалізації обдарованих учнів», «Педагогічні умови соціалізації обдарованих учнів засобами інтернет-технологій», «Психологічний супровід процесу соціалізації обдарованих учнів в інтернет-середовищі», «Управлінські аспекти соціалізації обдарованих учнів засобами інтернет».18:04 02.11.2018