Науково-практичний семінар «Соціалізація учителя як умова успішної соціалізації обдарованих учнів»
7 травня відбувся науково-практичний семінар «Соціалізація учителя як умова успішної соціалізації обдарованих учнів», організований Інститутом обдарованої дитини НАПН України на базі спеціалізованої загальноосвітньої школи № 1 з поглибленим вивченням англійської мови м. Ізмаїла Одеської області – одному з експериментальних майданчиків за науковою темою «Соціалізація обдарованих старшокласників засобами Інтернет-технологій» (науковий консультант - член-кореспондент НАПН України Володимир Камишин).
Особливістю семінару стала співучасть науковців Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, які виступили з доповідями онлайн. До обговорення актуальної теми долучилися учителі інших шкіл міста, працівники управління освіти, Обласного Центру естетичного виховання, Ізмаїльського ТБ «IZMAIL.TV»
У вітальному слові до учасників семінару директор Інституту обдарованої дитини НАПН України Максим Гальченко наголосив: «Саме від учителя, його професіоналізму, мотивації, моральної готовності навчати й виховувати обдаровану молодь залежить майбутнє наших дітей, прийдешнє України. Сучасність спонукає кожного замислитися й діяти відповідно до тези, сформульованої видатним американським педагогом Джозефом Рензуллі: «Якщо ми як педагоги не увійдемо у цифровий світ, ми ризикуємо втратити покоління, яке буквально народжене в ньому. Нинішній семінар, минула і майбутня співпраця – це не лише наукова, пошукова, експериментальна діяльність науковців, учителів, психологів, соціальних педагогів, управлінців, це – всеукраїнський простір порозуміння і єдності, прагнення кращого життя і практичні кроки до цього».
На семінарі з доповідями виступили провідний науковий співробітник ІОД НАПН України Лідія Ткаченко, заступник директора з науково-експериментальної роботи ІПТО НАПН України Людмила Єршова, завідувач лабораторії дистанційного професійного навчання ІПТО НАПН України Олександр Базелюк. Практичний досвід реалізації наукового експерименту висвітлили учителі навчального закладу Олена Проценко, Світлана Сєдова, Ірина Хомякова, Ростислав Дащенко й ін.
Обговорення теми для всіх учасників стало кроком уперед у розумінні значення соціалізації учителя для підвищення професіоналізму, авторитету, формування програми життєдіяльності обдарованої дитини й власного життєвого успіху.
00:40 09.05.2018