НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Відбулася ІI Всеукраїнська веб-конференція «Теорія і практика дистанційного навчання у професійній освіті»

28 лютого 2018 р.в Інституті професійно-технічної освіти НАПН України відбулася ІI Всеукраїнська веб-конференція «Теорія і практика дистанційного навчання у професійній освіті» на базі системи дистанційного навчання ІПТО НАПН України (e-learning.org.ua).

У веб-конференції взяли участь представники понад 70 закладів освіти, установ, організацій з різних областей України. Зокрема: директори, заступники директорів, викладачі, методисти, майстри виробничого навчання, практичні психологи закладів професійної (професійно-технічної) освіти; завідувачі кабінетів, методисти, викладачі навчально (науково)-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти; керівники, наукові і науково-педагогічні працівники, аспіранти, докторанти наукових установ і закладів вищої освіти тощо. Найбільше учасників з м. Києва (21%), Дніпропетровської (16%), Луганської (14%) і Одеської (10%) областей.

Інноваційний формат заходу дозволив зібрати в одному віртуальному просторі Системи дистанційного навчання Інституту професійно-технічної освіти НАПН України представників різних областей України, не зважаючи на відстані та складні погодні умови, які мали місце в останній день зими.

На конференції обговорювалися питання досвіду використання ІТ-технології в професійній освіті; особливостей дистанційного професійного навчання; методичних основ проектування дистанційних курсів у системі професійної освіти та проблеми організаційного забезпечення дистанційного професійного навчання.

Всеукраїнську конференцію відкрив академік НАПН України Андрій Гуржій, окресливши перед учасниками заходу виклики ХХІ ст. у площині інформатизації суспільства, закрема для системи професійної освіти. Доповіді учасників, актуальні й змістовно наповнені, представили учасникам не лише науково-теоретичні напрацювання, а й суттєвий практичний досвід з окресленої проблеми.

Завідувач лабораторії дистанційного професійного навчання ІПТО НАПН України Олександр Базелюк висвітлив зарубіжний та вітчизняний досвід фінансування дистанційного навчання. Особливості проектування SMART-комплексів для професійної (професійно-технічної) освіти детально обґрунтував завідувач лабораторії електронних навчальних ресурсів ІПТО НАПН України, кандидат педагогічних наук Олександр Гуменний. Сучасний стан нормативно-правового забезпечення дистанційного професійного навчання представила старший науковий співробітник лабораторії дистанційного професійного навчання ІПТО НАПН України Світлана Кравець.

На веб-конференції було презентовано експериментальну роботу Всеукраїнського рівня ІПТО НАПН України, а саме:результати концептуально-діагностичного етапу експерименту «Підготовка кваліфікованих робітників з професій: «Квітникар», «Декоратор вітрин», «Флорист» з використанням технології дистанційного навчання» на базі ДНЗ «Дніпропетровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу» (науковий керівник – О. Базелюк);концепція експерименту Всеукраїнського рівня «Організація дистанційного професійного навчання учнівської молоді й дорослих, які проживають на тимчасово окупованій території та в населених пунктах на лінії зіткнення» на базі Золотівського професійного ліцею (науковий керівник – М. Пригодій).

Цікавим досвідом впровадження технологій дистанційного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти поділилися представники ДНЗ «Білгород-Дністровський професійний будівельний ліцей» (директор С Черненко), ДНЗ «Міжрегіональне вище професійне училище з поліграфії та інформаційних технологій» (заступник директора з навчально-методичної роботи, кандидат педагогічних  наук О. Юденкова) та інші.

Сторінка конференції:https://ivet-ua.science/labs/dist-edu/conference-2018.

Прес-служба НАПН України
14:46 02.03.2018