15 лютого відбулося засідання Президії НАПН України, на якому було заслухано результати наукового дослідження «Психолого-педагогічні чинники прийняття дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей», виконаного в Інституті психології НАПН України. Науковий керівник НДР – доктор психологічних наук, професор, завідувач лабораторії психології дошкільника Тамара Піроженко.
Важливість наукового аналізу проблеми регулятивної ролі ціннісних орієнтацій в житті дошкільника посилюється тим, що основні психологічні категорії та закономірності розвитку старшого дошкільника розглядалися переважно у періоди старшого латентного періоду, тоді як нинішні дослідження переконують що період вікової кризи 6 (7) року життя є найважливішим для закріплення у фундаменті психологічної структури особистості досягнень ціннісно-смислової духовної сфери дитини. Вперше проаналізовано взаємозв’язок визначальних психолого-педагогічних чинників вибору та прийняття дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей та характеристик психологічних надбань, що з’являються у період вікової кризи 6 (7) років, як ознаки особистісного зростання старшого дошкільника.
Експерти з виконання наукової теми – академік НАПН України Олександр Бондаренко, в.о. начальника відділу дошкільної освіти департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Світлана Нерянова та методист Інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Новгород-Волинської обласної ради Олена Тесленко, які виступили на засіданні, – високо оцінили інноваційність і якість дослідження.
17:01 15.02.2018