|
|
Напередодні наших улюблених свят ми очікуємо чогось
незвичайного — такого, що трапляється нечасто. |
І останній у цьому році грудневий номер “УПШ” також
не зовсім звичайний: підбиває
підсумки, подає перелік опублікованих статей і водночас закладає фундамент
для діяльності педагогів у наступному році.
А ще цей випуск дає можливість зазирнути
у майбутнє — розповідає про нові проекти журналу
в 2017 році.
Ччитайте в “УПШ” №12:
- Педагогічний
супровід дітей у непростих життєвих ситуаціях
Основні принципи. Напрями супровідної діяльності та приклади
роботи з дітьми у складних ситуаціях: формування ціннісного
ставлення до себе та до інших людей, здатності чути голос
совісті, співпереживати; вироблення навичок цивілізованого розв’язання
конфліктів; а також допомога в осмисленні питань життя
і смерті
- УКРАЇНСЬКА
МОВА: особливості конструювання та застосування компетентнісно
орієнтованих завдань
Чим компетентнісно орієнтовані завдання відрізняються
від інших? Для чого вони потрібні? Кроки зі створення.
Приклади завдань та особливості їх застосування на уроках
- МАТЕМАТИКА
(4-й клас): методика ознайомлення із задачами на рух
Ознайомлення учнів з новим способом розв’язування задач
на рух: дослідження різних задач, складання плану розв’язування,
узагальнення
- МАТЕМАТИКА
(2–3-й класи): образні таблиці множення
Як мураха-будівельник може допомогти розкрити дітям зміст
арифметичної дії множення, а таблиця Піфагора — засвоїти
табличку множення
- МУЗИЧНЕ
МИСТЕЦТВО: активізація пізнавальної діяльності учнів
Основні засади організації діяльності на уроках музичного
мистецтва. Ігрові прийоми: “Музичний лабіринт”, “Знайди помилку”,
“Слово — речення — запитання — відповідь”
- Заняття
у Школі батьківства
Що формує поведінку дитини? Основні способи, якими батьки виражають
любов до маляти. Що означає “доторкнутися до серця дитини”?
- Детальні
розробки уроків та виховних годин
- Незвичайна
олімпіада. Урок навчання грамоти (1-й клас).
Узагальнення знань про правила вживання
буквосполучень ЙО і ЬО
- Доможемо
ми втілитися казці — для вистави створим декорації. Урок
образотворчого мистецтва в 1-му класі. Створення ескізів
декорацій та костюмів до театральної вистави “Лускунчик”
- Ми бути
чемними навчалися з колиски, і добре знаєм, що таке
культура зблизька. Урок курсу “Я у світі” в 3-му
класі. Слова ввічливості
- Людина
починається з добра. Урок позакласного читання у 4-му
класі за творами В. О. Сухомлинського. Вчити
оцінювати вчинки персонажів. Формувати вміння аналізувати прочитане,
робити висновки, аргументувати свою думку. Виховувати толерантність,
бережливе ставлення до природи. Спонукати до безкорисливих
учинків
- Прикметники
маємо знати, щоб зиму в красі описати. Інтегрований
урок української мови та літературного читання у 4-му
класі (повторення вивченого про прикметник, його роль
у мовленні)
- Свята
і розваги
- Ой прийдуть
до тебе три празники в гості…Українські посиденьки
для учнів та членів їхніх родин
А також:
- Репортаж
з науково-практичного семінару присвяченого проблемам наступності
дошкільної й початкової освіти (Чернівецький ОІППО)
- Тематичний
покажчик публікацій журналу “Учитель початкової школи” у 2016 році
Подорож до королівства-невидимки Його Величності Слова — подарунок від журналу «Джміль»
Дітям важко осягнути те, чого вони не бачать. Саме
таким невидимим, але дуже важливим для людини явищем є мова.
Бесіду з учнями молодших класів за зимовими
віршами сучасних українських поетів, а також цікаві малюнки, ігри,
лексичні завдання, вправи можна використати на уроках української
мови — це допоможе систематизувати уявлення дітей про мову
і мовлення, підвести їх до усвідомлення лексичного значення
слів.
БЕСІДУ З ДІТЬМИ “Королівство-невидимка, або Його Величність Слово” знайдете тут
Якщо ця інформація вас зацікавила, будь ласка,розмістіть
її у соцмережі, на своєму сайті, чи блозі, щоб і ваші колеги
могли з нею ознайомитися.
Завжди з вами редакція журналу «Учитель початкової школи»
|