НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
«Теоретичні і технологічні засади комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу»

26 травня 2015 року в Київському комунальному позашкільному навчальному закладі «Київський міський будинок учителя» відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Моделювання інноваційних систем навчання й виховання обдарованих дітей: теорія і практика», організований науковими співробітниками відділу інновацій та стратегій розвитку освіти Інституту педагогіки НАПН України.

На семінарі були присутні наукові співробітники відділу педагогічних інновацій та стратегій розвитку освіти Інститут педагогіки НАПН України, представники адміністрації та педагоги: Кузнецовської гімназії (м. Кузнецовськ, Рівненська область), комунального закладу «Обласна спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Обдарованість» Харківської обласної ради (м. Харків), гімназії № 178 (м. Київ), Технічного ліцею НТТУ «КПІ» (м. Київ).

У ході проведення семінару обговорювалиактуальні проблеми теорії, технології та практики оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу, було оприлюднено проміжні результати науково-дослідної роботи відділу педагогічних інновацій та стратегій розвитку освіти за темою «Теорія і технологія оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу».

З теоретичними повідомленнями та доповідями виступили наукові співробітники відділу педагогічних інновацій та стратегій розвитку освіти: Зоц Віра Миколаївна, провідний науковий співробітник відділу, кандидат педагогічних наук, доцент (тема доповіді – «Методологічні підходи до розробки теорії оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу»); Гораш Катерина Вікторівна, старший науковий співробітник відділу, кандидат педагогічних наук («Науково-методичний аналіз результатів експериментальної апробації технології комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу»); Пузіков Дмитро Олегович, завідувач відділу, кандидат педагогічних наук (тема доповіді – «Інструментарій оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу»).

Перед присутніми виступили представники експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів відділу інновацій та стратегій розвитку освіти Інституту педагогіки НАПН України: Макарчук Олександр Петрович, заступник директора Кузнецовської гімназії (м. Кузнецовськ, Рівненська область) – доповідь «Результати експериментальної роботи за темою «Модель управління оздоровчо-виховним процесом школи «Здоров’я і успіх»; Халін Андрій Іванович, методист комунального закладу «Обласна спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Обдарованість» Харківської обласної ради – доповідь «Результати експериментальної роботи за темою «Проектування розвивального освітнього середовища навчального закладу на базі школи-інтернату «Обдарованість».


15:07 11.06.2015