НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Формування безпечного освітнього середовища

23 січня 2019 року відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Модель «Мирна школа» як методика формування безпечного середовища в закладі освіти». Організаторами заходу виступили Громадська служба миру України (Civil Реасе Service Ukraine) за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва (Deutsche Gesełischaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH), Міністерство освіти і науки України, Інститут модернізації змісту освіти, ГО «Інститут миру і порозуміння», Програмний офіс Фору громадянської служби миру(forum ZFD) та Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України.

Учасників конференції привітали директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Юрій Кононенко; директор Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України Віталій Панок; начальник відділу психологічного супроводу та соціально-педагогічної роботи Інституту модернізації змісту освіти Ольга Флярковська; голова правління ГО «Інститут миру і порозуміння» Роман Коваль; голова Національного центру відновних практик у молодіжних закладах Великої Британії Белінда Хопкінс.

На конференції обговорювалися питання безпечного середо­вища для навчання та розвитку особистості, презентовано кращі європейські та вітчизняні практики застосування відновного підходу у шкільних колективах, обговорено можливості та шляхи адаптації і впровадження євро­пейського досвіду в Україні.

Попереднє бачення реалізації проекту «Мирна школа» в Укра­їні виклав експерт з відновного підходу та медіації Роман Ко­валь. Проект «Мирна школа», який було обговорено для по­дальшого впровадження в Україні, сприятиме покращенню психосоціального благополуччя здобувачів освіти. Також було розглянуто орієнтири подальшого апробування кращих практик формування безпеки у школі в контексті освітньої реформи в Україні.

Наталія СОСНОВЕНКО,

науковий співробітник лабораторії

прикладної психології освіти

УНМЦ практичної психології

і соціальної роботи НАПН України