35. |
Участь
у розробленні та вдосконаленні законодавчого та нормативно-правового
забезпечення освіти дітей з особливими потребами |
Департамент
загальної середньої та
дошкільної освіти
Відділ освіти дітей з
особливими потребами
|
Інститут спеціальної педагогіки |
2017-2019 |
Підготовка
та внесення змін до законодавчих та нормативно-правових документів щодо
освіти дітей з особливими потребами |
36. |
Розроблення
наукового, програмного та навчально-методичного забезпечення дошкільної
освіти дітей з особливими потребами |
Департамент
загальної середньої та
дошкільної освіти
Відділ освіти дітей з
особливими потребами
|
Інститут спеціальної педагогіки |
2017-2019 |
Програми
раннього втручання для дітей з особливими потребами (для дітей з порушеннями
зору, дітей з аутистичним синдромом).
Навчальні
програми, навчально-методичні посібники, дидактичні матеріали для дошкільних
закладів компенсуючого типу та закладів інклюзивного навчання |
37. |
Розроблення
програмного та навчально-методичного забезпечення початкової ланки
загальноосвітньої спеціальної школи для дітей з особливими потребами |
Департамент
загальної середньої та
дошкільної освіти
Відділ освіти дітей з
особливими потребами
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Інститут спеціальної педагогіки |
2017-2019 |
Навчальні
програми, корекційно-розвиткові програми, підручники та навчальні посібники |
38. |
Розроблення
програмного та навчально-методичного забезпечення основної ланки
загальноосвітньої спеціальної школи для дітей з особливими потребами |
Департамент
загальної середньої та
дошкільної освіти
Відділ освіти дітей з
особливими потребами
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Інститут спеціальної педагогіки |
2017-2019 |
Навчальні
програми, навчально-методичні посібники, методичні рекомендації |
39. |
Наукове
та навчально-методичне забезпечення інклюзивного навчання дітей особливими
потребами |
Департамент
загальної середньої та
дошкільної освіти
Відділ освіти дітей з
особливими потребами
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Інститут спеціальної педагогіки |
2017-2019 |
Навчально-методичні
посібники (у тому числі електронні). Діагностично-корекційні програми |
40. |
Експертиза
навчальних та корекційно-розвиткових програм початкової, основної та старшої
школи |
Департамент
загальної середньої та дошкільної
освіти
Відділ освіти дітей з
особливими потребами |
Інститут спеціальної педагогіки |
2017-2019 |
Рекомендації
до удосконалення навчальних та корекційно-розвиткових програм |
41. |
Розроблення
та видання фахових періодичних видань, в тому числі on-line версій, щодо
освіти дітей з особливими потребами |
Департамент
загальної середньої та
дошкільної освіти
Відділ освіти дітей з
особливими потребами
|
Інститут спеціальної педагогіки |
2017-2019 |
Публікації
збірників наукових праць: «Освіта осіб з особливими потребами: Шляхи
розбудови»; «Український логопедичний вісник»; «Дитина з сенсорними
порушеннями»; «Теорія і практика олігофренопедагогіки та
спеціальної психології» |
Позашкільна освіта і виховна
робота |
42. |
Оновлення
основних орієнтирів виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів |
Департамент професійної освіти
Відділ позашкільної освіти, виховної роботи та
захисту прав дитини |
Інститут проблем виховання |
2017 |
Основні
орієнтири виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів (Наказ МОН
України) |
43. |
Розроблення науково-методичного
інструментарію виховання моральної самосвідомості дітей та учнівської молоді |
Департамент професійної освіти
Відділ позашкільної освіти,
виховної роботи та захисту прав дитини |
Інститут проблем виховання |
2017-2019 |
Науково-методичний
інструментарій виховання моральної самосвідомості дітей та учнівської молоді |
44. |
Розроблення
науково-методичного забезпечення патріотичного виховання підростаючої
особистості |
Департамент професійної освіти
Відділ позашкільної освіти,
виховної роботи та захисту прав дитини |
Інститут проблем виховання |
2017-2019 |
Монографія,
методичні рекомендації з патріотичного виховання підростаючої особистості у
загальноосвітніх навчальних закладах |
45. |
Проведення
тренінгових занять з питань виховання громадянина-патріота для педагогічних
працівників загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів, методистів
інститутів післядипломної педагогічної освіти, методичних кабінетів |
Департамент професійної освіти
Відділ позашкільної освіти,
виховної роботи та захисту прав дитини |
Інститут проблем виховання |
2017-2019 |
Методичні
посібники щодо проведення тренінгових занять з національно-патріотичного
виховання |
46. |
Підготовка
методичних матеріалів для батьків учнів загальноосвітніх і позашкільних
навчальних закладів з організації національно-патріотичного виховання дитини
підліткового віку |
Департамент професійної освіти
Відділ позашкільної освіти,
виховної роботи та захисту прав дитини |
Інститут проблем виховання |
2017-2019 |
Методичні
рекомендації для батьків учнів загальноосвітні та позашкільних навчальних
закладів |
47. |
Підготовка
методичних матеріал з етно-культурного виховання учнів засобами
декоративно-ужиткового мистецтва в позашкільних навчальних закладах |
Департамент професійної освіти
Відділ позашкільної освіти,
виховної роботи та захисту прав дитини |
Департамент професійної освіти
Відділ позашкільної освіти,
виховної роботи та захисту прав дитини |
2017-2019 |
Методичні
рекомендації для позашкільних навчальних закладів з теми національних
традицій та народних промислів України |
48. |
Розроблення наукового,
програмного і навчально-методичного забезпечення для художньо-естетичного,
декоративно-ужиткового, еколого-натуралістичного, соціально-реабілітаційного
і гуманітарного напрямів позашкільної освіти |
Департамент професійної освіти
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» |
Інститут проблем виховання |
2017-2019 |
Монографія,
методичні посібники і рекомендації, навчальні програми з позашкільної освіти |
49. |
Розроблення
особистісно орієнтованих технологій патріотичного виховання учнівської молоді
в громадських об’єднаннях НСОУ «ПЛАСТ», «Екологічна варта», «Школа безпеки» |
Департамент професійної освіти ДНУ «Інститут
модернізації змісту освіти» |
Інститут проблем виховання |
2017-2019 |
Методичні
рекомендації з питань особистісно орієнтованих технологій патріотичного
виховання учнівської молоді в громадських об’єднаннях НСОУ «ПЛАСТ»,
«Екологічна варта», «Школа безпеки» |
50. |
Участь
в організації та проведенні Всеукраїнського конкурсу майстерності
педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості»
і Всеукраїнського конкурсу рукописів
навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти |
Департамент професійної освіти
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» |
Інститут проблем виховання |
2017-2019 |
Експертиза
матеріалів Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників
позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості» і Всеукраїнського
конкурсу рукописів навчальної
літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти |
Професійна (професійно-технічна)
освіта |
51. |
Науково-методичне забезпечення кар’єрного розвитку учнів
професійно-технічних навчальних закладів |
Департамент професійної освіти
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Інститут професійно-технічної
освіти |
2017-2019 |
Концепція консультування з професійної кар’єри учнів професійно-технічних навчальних закладів.
Посібник «Планування й розвиток професійної кар’єри учнівської молоді у
системі професійно-технічної освіти» |
52. |
Виявлення і впровадження інноваційного зарубіжного досвіду у процес
підготовки кваліфікованих робітників в Україні |
Департамент професійної освіти |
Інститут професійно-технічної
освіти |
2017-2018 |
Пропозиції до нормативно-правового забезпечення професійної освіти з
урахуванням зарубіжного досвіду.
Узгодження сучасної європейської та вітчизняної термінології професійної
освіти.
Посібник «Законодавче забезпечення розвитку систем професійної освіти і
навчання в країнах Європейського Союзу».
Посібник «Професійні навчальні заклади в країнах Європейського Союзу» |
53. |
Науково-методичний
супровід дистанційного навчання кваліфікованих робітників
у
професійно-технічних навчальних закладах |
Департамент професійної освіти
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Інститут професійно-технічної
освіти |
2017-2018 |
Система
підготовки викладачів ПТНЗ до дистанційного навчання.
Комплект
програмного та методичного забезпечення для ПТНЗ з впровадження дистанційного
навчання.
Посібник
«Організаційно-педагогічне забезпечення дистанційного навчання в
професійно-технічних навчальних закладах».
Посібник
«Технології дистанційного професійного навчання» |
54. |
Створення
методичного забезпечення проектних технологій навчання для професійної
підготовки майбутніх кваліфікованих робітників |
Департамент професійної освіти
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Інститут професійно-технічної
освіти |
2018 |
Посібник «Підготовка педагогічних працівників професійно-технічних
навчальних закладів до розроблення та застосування проектних технологій
професійного навчання: тренінг курс».
Посібник
«Проектна діяльність учнів професійно-технічних навчальних закладів: тренінг
курс» |
55. |
Науково-методичний
супровід створення інформаційно-освітнього середовища у професійно-технічних
навчальних закладах |
Департамент професійної освіти
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Інститут професійно-технічної
освіти |
2017 |
Навчально-методичний
посібник: «Інформаційно-освітнє
середовище професійно-технічних навчальних закладів»
Всеукраїнський
конкурс на кращий електронний освітній ресурс «Планета-ІТ» |
56. |
Розроблення / оновлення методичних рекомендацій щодо створення
стандартів і програм професійної (професійно-технічної) освіти за
компетентнісним підходом |
Департамент професійної освіти
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Інститут професійно-технічної освіти |
2018-2019 |
Методичні рекомендації щодо створення стандартів і програм
професійної (професійно-технічної) освіти за компетентнісним підходом |
Вища
освіта |
57. |
Розроблення
національної стратегії інтернаціоналізації вищої освіти |
Управління міжнародного
співробітництва та європейської інтеграції |
Інститут
вищої освіти |
2017-2019 |
Пропозиції
до проекту національної стратегії інтернаціоналізації вищої освіти |
58. |
Розроблення
нормативно-правових і організаційних засад реалізації спільних докторських
програм та центрів докторської підготовки академічними установами та
закладами вищої освіти |
Департамент
вищої освіти
Департамент
атестації кадрів вищої
кваліфікації
та ліцензування |
Інститут
вищої освіти |
2017-2019 |
Пропозиції
щодо нормативних документів, які регулюють питання реалізації спільних
докторських програм та центрів докторської підготовки |
59. |
Розроблення
професійних стандартів для науково-педагогічних працівників закладів вищої
освіти в умовах інтеграції вищої освіти і науки |
Департамент
вищої освіти |
Інститут
вищої освіти |
2017-2019 |
Професійні
стандарти науково-педагогічних працівників.
Пропозиції
до Положення про підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників |
60. |
Методична
та експертна підтримка розвитку національної (зовнішньої) та інституційної
(внутрішньої) систем забезпечення якості вищої освіти |
Департамент
вищої освіти |
Інститут
вищої освіти |
2017-2019 |
Тренінги,
методичні рекомендації з розвитку системи забезпечення якості вищої освіти |
61. |
Методична експертиза проектів стандартів вищої освіти |
Департамент
вищої освіти |
Інститут
вищої освіти |
2017-2019 |
Експертні
висновки |
62. |
Методична
допомога у створенні нових освітніх програм (у контексті впровадження
Національної рамки кваліфікацій) |
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Інститут
вищої освіти |
2017-2019 |
Методичні
рекомендації зі створення освітніх програм |
63. |
Модернізація
системи підвищення кваліфікації керівників закладів вищої освіти |
Департамент
ищої освіти |
Інститут
вищої освіти |
2017-2019 |
Національна
програма з розвитку лідерського потенціалу університетів України.
Професійні
стандарти керівників закладів вищої освіти |
64. |
Розроблення
механізмів щодо розширення фінансової автономії вищих навчальних закладів |
Департамент економіки і
фінансування
|
Інститут
вищої освіти |
2017-2019 |
Пропозиції
щодо зміни організаційно-правового статусу вищих навчальних закладів.
Пропозиції
щодо зміни механізму фінансування державного замовлення у вищій освіті.
Пропозиції
щодо підвищення ефективності використання бюджетних коштів |
Педагогічна освіта і освіта дорослих |
65. |
Розроблення
«Стратегії розвитку педагогічної освіти в Україні: концептуальні положення» |
Департамент
вищої освіти
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Інститут
педагогічної освіти і освіти
дорослих |
2017 |
«Стратегія
розвитку педагогічної освіти в Україні: концептуальні положення» |
66. |
Обговорення
«Стратегії розвитку педагогічної освіти в Україні: концептуальні положення» у
вищих навчальних закладах України |
Департамент
вищої освіти
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Інститут
педагогічної освіти і освіти
дорослих |
2018 |
План
заходів щодо реалізації «Стратегії розвитку педагогічної освіти в Україні:
концептуальні положення» |
67. |
Удосконалення
навчально-методичного забезпечення
психолого-педагогічної
підготовки майбутніх учителів у вищих навчальних закладах України |
Департамент
вищої освіти
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Інститут
педагогічної освіти і освіти
дорослих |
2020 |
Навчально-методичні
комплекси (програми, спецкурси, методичні рекомендації) з підготовки
майбутніх учителів. |
68. |
Розроблення
наукового, організаційного, методичного забезпечення неформальної освіти
різних категорій дорослих |
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Інститут
педагогічної освіти і освіти
дорослих |
2019 |
Монографія,
посібники, методичні рекомендації |
69. |
Розроблення
навчально-методичних матеріалів щодо організації підвищення кваліфікації
різних категорій педагогічних працівників на основі зарубіжного досвіду |
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Інститут
педагогічної освіти і освіти
дорослих
ДВНЗ «Університет менеджменту
освіти» |
2019 |
Методичні
рекомендації для формального і неформального навчання різних категорій
дорослого населення |
70. |
Навчально-методичне
забезпечення розвитку педагогічної майстерності
вчителів
загальноосвітніх шкіл у межах освітнього проекту МОН України «Нова школа:
простір освітніх можливостей» |
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Інститут
педагогічної освіти і освіти
дорослих |
2019 |
Програми
розвитку педагогічної майстерності вчителів середньої загальноосвітньої школи
«Педагогіка свободи» |
71. |
Проведення
Відкритого конкурсу науково-методичних, методичних розробок, програм,
проектів, есе «РАЗОМ! Партнерство навчальних закладів, родин, громади» |
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Інститут
педагогічної освіти і освіти дорослих |
2017-2019 |
Інформаційні
матеріали щодо розвитку партнерства навчальних закладів, родини і громади
шляхом узагальнення та поширення кращого зарубіжного і вітчизняного досвіду
освітнього партнерства; розроблення програм навчання «команд партнерств», розвитку
родинного волонтерства у навчальних закладах |
72. |
Розроблення
Стратегії розвитку післядипломної педагогічної освіти на період до 2025 р. |
Департамент вищої освіти
|
ДВНЗ «Університет менеджменту
освіти»
Інститут
педагогічної освіти і освіти
дорослих
Інститут
вищої освіти |
2017-2019 |
Стратегія
розвитку післядипломної педагогічної освіти на період до 2025 р. |
73. |
Розроблення
Концепції розвитку післядипломної педагогічної освіти |
Департамент вищої освіти
|
ДВНЗ «Університет менеджменту
освіти»
Інститут
педагогічної освіти і освіти
дорослих
Інститут
вищої освіти |
2017-2019 |
Концепція
розвитку післядипломної педагогічної освіти |
74. |
Проведення
Всеукраїнського експерименту з розвитку педагогічної майстерності вчителів та
керівників інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів |
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти»,
заклади ППО,
ЗНЗ |
ДВНЗ «Університет менеджменту
освіти» Український відкритий університет
післядипломної освіти |
2017-2019 |
Збірники
матеріалів конференцій.
Звіти
про експериментальну роботу |
75. |
Розроблення
навчально-методичного забезпечення та проведення курсів підвищення
кваліфікації керівних педагогічних та науково-педагогічних працівників
навчальних закладів, державного та регіональних інклюзивно-ресурсних центрів |
ДНУ «Інститут модернізації змісту
освіти» |
Інститут спеціальної педагогіки |
2017-2019 |
Навчальні
курси, програми, навчально-методичні посібники, методичні рекомендації з
сурдопедагогіки, жестової мови, тифлопедагогіки, логопедії,
олігофренопедагогіки, інтенсивної педагогічної корекції для різних категорій
слухачів |
76. |
Розроблення
та впровадження в систему післядипломної педагогічної освіти програми
спецкурсу підвищення кваліфікації педагогічних працівників «Підготовка
вчителів до розвитку життєстійкості / стресостійкості у дітей у навчальному
закладі» |
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»
|
Український науково-методичний
центр практичної психології і соціальної роботи |
2018 |
Програма
спецкурсу підвищення кваліфікації педагогічних працівників «Підготовка
вчителів до розвитку життєстійкості / стресостійкості у дітей у навчальному
закладі» |
77. |
Науково-методичний супровід реалізації педагогічного проекту «Підготовка
керівних, педагогічних та науково-педагогічних кадрів до роботи за
інноваційними освітніми технологіями «Академія інноваційного розвитку освіти»
|
Департамент
вищої
освіти
Департамент
загальної середньої та дошкільної освіти
ДНУ
«Інститут модернізації змісту освіти»
|
Інститут
педагогіки |
2017-2019 |
Модель підготовки керівних,
педагогічних та науково-педагогічних кадрів до інноваційної діяльності.
Проведення
навчальних тренінгів та майстер-класів «Освітній weekend» (очна та
дистанційна форма), створення книжкового
освітнього центру |
Психологічний
супровід освіти |
78. |
Експериментальне
обґрунтування удосконалення психолого-педагогічних засад роботи з девіантними
дітьми |
Департамент професійної освіти
(Відділ позашкільної освіти, виховної роботи та
захисту прав дитини) |
Інститут психології
імені Г.С. Костюка |
2017-2020 |
Методичні
рекомендації «Соціально-психологічні аспекти ресоціалізації осіб з девіантною
поведінкою» |
79. |
Теоретико-експериментальне
удосконалення психолого-педагогічних засад освіти дорослих |
Департамент професійної освіти
(Відділ позашкільної освіти, виховної роботи та
захисту прав дитини) |
Інститут психології
імені Г.С. Костюка |
2017-2019 |
Методичні
рекомендації «Суб’єктність дорослих у віртуальному просторі» |
80. |
Розроблення
наукових засад розвитку особистісного потенціалу та психологічного
благополуччя учнів |
Департамент професійної освіти
(Відділ позашкільної освіти, виховної роботи та
захисту прав дитини) |
Інститут психології
імені Г.С. Костюка |
2017-2020 |
Методичні
рекомендації «Психологічні технології розвитку особистісного потенціалу та
психологічного благополуччя особистості» |
81. |
Розроблення технологій відновлення
адаптаційних ресурсів учнівської та студентської молоді |
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» |
Інститут соціальної та політичної психології |
2017-2019 |
Посібник «Соціально-психологічні
технології відновлення особистості після травматичних подій».
Методичні рекомендації «Способи
підвищення соціально-адаптивних можливостей людини в умовах переживання
наслідків травматичних подій» |
82. |
Вивчення
психолого-дидактичних чинників економічної соціалізації учнів |
Департамент професійної освіти
(Відділ позашкільної освіти, виховної роботи та
захисту прав дитини) |
Інститут психології
імені Г.С. Костюка |
2017-2019 |
«Методичні
рекомендації із соціально-психологічного забезпечення процесу економічної
соціалізації молоді» |
83. |
Експериментальна розробка психолого-педагогічних
засад діяльнісної
самореалізації учнів |
Департамент професійної освіти
(Відділ позашкільної освіти, виховної роботи та
захисту прав дитини) |
Інститут психології
імені Г.С. Костюка |
2017-2019 |
Монографія
«Діяльнісна самореалізація особистості в освітньому просторі» |
84. |
Експериментальний проект щодо розвитку організаційної
культури середніх загальноосвітніх навчальних закладів |
Департамент професійної освіти
(Відділ позашкільної освіти, виховної роботи та
захисту прав дитини) |
Інститут психології
імені Г.С. Костюка |
2017-2020 |
«Методичні
рекомендації з проведення тренінгових занять для підготовки освітнього
персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної
напруженості» |
85. |
Розроблення методів дослідження особливостей громадянської та
національної самоідентифікації учнівської та студентської молоді |
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» |
Інститут соціальної та політичної психології |
2017-2019 |
Навчально-методичний посібник
«Стратегії та технології активізації самоідентифікування молоді» |
86. |
Створення моделі інтенсивного впровадження медіаосвіти в освітню практику |
Управління з питань інформаційної політики та
комунікацій
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» |
Інститут соціальної та політичної психології |
2017-2019 |
Програма всеукраїнського проекту
експериментально-дослідної роботи.
Методичні рекомендації для
педагогів щодо медіаосвітнього компонента комунікаційних компетентностей на
всіх рівнях освіти.
Навчальні програми наскрізної
і профільної медіаосвіти.
Монографія «Психологія подолання
медіатравми в умовах кіберсоціалізації» |
87. |
Розроблення методів визначення
проблемних сфер самоздійснення особистості та методів психологічної допомоги
у розвитку її життєздатності |
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» |
Інститут соціальної та політичної психології |
2017-2019
|
Методичні рекомендації для
педагогів, психологів, соціальних працівників «Комунікативні засоби розвитку
життєздатності людини».
Програма навчального курсу
«Принципи здоров’ярозвивального спілкування» для студентів педагогічних
університетів та слухачів закладів післядипломної освіти |
88. |
Розроблення методів роботи з
групами в системі освіти та оптимізації соціально-психологічного клімату в
колективі |
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» |
Інститут соціальної та політичної психології |
2017-2019 |
Методичні
рекомендації «Методи групової роботи в системі освіти».
Навчально-методичний комплекс
спецкурсу для слухачів інститутів післядипломної педагогічної освіти «Психолого-педагогічне
забезпечення соціально-психологічного клімату в колективі» |
89. |
Обгрунтування концептуальних засад
і методичних засобів вироблення психологічних стратегій адаптації
педагогічної спільноти до наслідків воєнного конфлікту |
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»
|
Інститут соціальної та політичної психології |
2017-2019 |
Методичні рекомендації:
«Психологічні засоби колективного подолання наслідків воєнного конфлікту».
Навчальна програма для системи
післядипломної освіти «Соціально-психологічні проблеми адаптації спільноти до
кризових умов».
Монографія «Спільнота в умовах
воєнного конфлікту: психологічні стратегії адаптації» |
90. |
Розроблення
та впровадження методик психолого-педагогічного вивчення дітей з особливими
освітніми потребами молодшого дошкільного та підліткового віку |
Департамент
загальної середньої та дошкільної освіти |
Український науково-методичний
центр практичної психології і соціальної роботи |
2017-2019 |
Посібники,
методики, методичні рекомендації, проведення науково-практичних масових
заходів |
91. |
Розроблення
діагностичних мінімумів діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій |
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» |
Український науково-методичний
центр практичної психології і соціальної роботи |
2017-2019 |
Проект
наказу МОН України |
92. |
Вивчення
організаційних моделей діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій
в умовах децентралізації |
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» |
Український науково-методичний
центр практичної психології і соціальної роботи |
2017-2019 |
Аналітичні
матеріали, проекти нормативних документів |
93. |
Внесення
змін до Положення про психолого-медико-педагогічні консультації на основі
оновленої нормативно-правової бази |
Департамент професійної освіти
(Відділ позашкільної освіти, виховної роботи та
захисту прав дитини) ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» |
Український науково-методичний
центр практичної психології і соціальної роботи |
2017-2019 |
Проект
Положення про психолого-медико-педагогічні консультації в новій редакції |
94. |
Впровадження
в практику діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій технологій
супроводу сімей, які виховують дітей з особливими освітніми потребами |
Департамент професійної освіти
(Відділ позашкільної освіти, виховної роботи та
захисту прав дитини) ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» |
Український науково-методичний
центр практичної психології і соціальної роботи |
2018-2019 |
Методичні
рекомендації «Тренінгові соціально-реабілітаційні і навчальні програми в
роботі психолого-медико-педагогічних консультацій із сім’єю» |
95. |
Розроблення
науково-методичного забезпечення діяльності психологічної служби з надання
допомоги дітям і сім’ям, що опинились у складних життєвих обставинах
внаслідок військових дій |
Департамент професійної освіти
(Відділ позашкільної освіти, виховної роботи та
захисту прав дитини) ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» |
Інститут психології
імені Г.С. Костюка
Інститут соціальної та
політичної психології
Український науково-методичний
центр практичної психології і соціальної роботи |
2017-2018 |
Методичні
рекомендації, посібники |
96. |
Розроблення
пропозиції щодо вдосконалення нормативно-правової бази діяльності
психологічної служби системи освіти |
Департамент професійної освіти
(Відділ позашкільної освіти, виховної роботи та
захисту прав дитини) ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» |
Український науково-методичний
центр практичної психології і соціальної роботи |
2017-2019 |
Проекти
наказів, розпорядчих листів МОН України |
97. |
Розроблення
проекту «Плану заходів щодо розвитку психологічної служби на період до 2022
року» |
Департамент професійної освіти
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»
|
Український науково-методичний
центр практичної психології і соціальної роботи |
2017 |
Проект
«Плану заходів щодо розвитку психологічної служби на період до 2022 року» |
98. |
Експериментальна
апробація і впровадження алгоритмів, циклограм, діагностичних мінімумів
діяльності працівників психологічної служби системи освіти |
Департамент професійної освіти
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» |
Український науково-методичний
центр практичної психології і соціальної роботи |
2017-2019 |
Методичні
рекомендації, практичний посібник для працівників психологічної служби і
керівників навчальних закладів, проведення
науково-практичних масових заходів |
99. |
Проведення
всеукраїнських моніторингів серед учасників навчально-виховного процесу за
темами:
-
«Здоровий спосіб життя»
-
«Надання допомоги постраждалим від військових дій і внутрішньо переселеним
особам в діяльності психологічної служби» |
Департамент професійної освіти
|
Український науково-методичний
центр практичної психології і соціальної роботи |
2017-2018 |
Аналітичні
довідки |
100. |
Впровадження
інформаційно-освітньої протиалкогольної програми для підлітків та їх батьків
«Сімейна розмова» |
Департамент професійної освіти |
Український науково-методичний
центр практичної психології і соціальної роботи |
2017 |
Аналітичні
матеріали, масові заходи |
Управління освітньою та науковою
діяльністю, інформаційне забезпечення освіти |
101. |
Участь
у створенні та діяльності Міжвідомчої ради з координації фундаментальних і
прикладних досліджень в Україні |
Департамент
науково-технічного розвитку |
Президія НАПН України |
2017-2020 |
Пропозиції до Положення про
Міжвідомчу раду з координації фундаментальних і прикладних досліджень в
Україні та її персонального складу.
Експертне оцінювання проектів
досліджень у галузі освіти/педагогіки, соціальних і поведінкових наук
(психології); участь у розробленні методики державної атестації наукових
установ, незалежному оцінюванні проектів документів щодо науково-технічного
та інноваційного розвитку держави, науковій експертизі проектів відповідних
законів, державних рішень і програм |
102. |
Запровадження
оновленого порядку координації НАПН України дисертаційних досліджень у галузі
освіти/педагогіки, соціальних і поведінкових наук (психології), соціальної
роботи |
Департамент
атестації кадрів вищої
кваліфікації
та ліцензування |
Президія НАПН України |
2017 |
Координація НАПН України
досліджень у галузі освіти/педагогіки, соціальних і поведінкових наук
(психології), соціальної роботи |
103. |
Участь
у роботі Наукової ради МОН України з конкурсного відбору проектів
фундаментальних і прикладних досліджень за фаховим напрямом «Педагогіка,
психологія, соціологія, українознавство, проблеми освіти і науки, молоді та
спорту» |
Департаменти
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» |
Установи
НАПН України |
2017-2020 |
Експертне оцінювання проектів
фундаментальних і прикладних досліджень, що виконуються у вищих навчальних
закладах та наукових установах |
104. |
Участь
у роботі Науково-методичної ради з питань освіти МОН України та у відповідних
науково-методичних комісіях цієї ради |
Департаменти
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Установи
НАПН України |
2017-2019 |
Експертиза
навчальної та навчально-методичної літератури, експертні висновки |
105. |
Підготовка
наукових періодичних видань, співзасновники яких
МОН і
НАПН України |
Департаменти
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Установи
НАПН України |
2017-2019 |
Участь
у роботі редакційних рад і колегій наукових періодичних видань. Сприяння
презентації видань у світовій системі наукових комунікацій |
106. |
Науково-інформаційне забезпечення науковців і практиків освітянської
галузі з питань інноваційного розвитку національної освіти, педагогіки та
психології |
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Державна науково-педагогічна
бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
|
2017-2019 |
Науково-педагогічна
електронна бібліотека, електронний каталог Державної науково-педагогічної бібліотеки
України імені В. О. Сухомлинського.
Зведені бібліографічні бази даних дисертацій, збірників наукових праць та
періодичних видань освітянських бібліотек МОН України та НАПН України.
Галузева реферативна
база даних «Україніка наукова» в електронному вигляді та в Українському
реферативному журналі «Джерело».
Інформаційно-аналітична продукція з актуальних
питань інноваційного розвитку освіти |
107. |
Удосконалення
і подальше наповнення освітньої on-line платформи для вчителів та інших педагогічних
працівників «Професійна освітня спільнота: Академія інноваційного розвитку
освіти» |
ДНУ «Інститут
модернізації змісту освіти»
|
Інститут
педагогіки |
2017-2019
|
Наповнення освітньої on-line платформи та активізація педагогічної онлайн-спільноти з метою підготовки керівних, педагогічних та
науково-педагогічних кадрів до інноваційної роботи та проектної діяльності |
108. |
Проведення
Всеукраїнського конкурсу «Шкільна бібліотека» |
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Державна науково-педагогічна
бібліотека України імені В. О. Сухомлинського |
2017-2019 |
Популяризація
інноваційних форм роботи бібліотек із метою якісного інформаційного
забезпечення навчально-виховного процесу |
109. |
Проведення
Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек |
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Державна науково-педагогічна
бібліотека України імені В. О. Сухомлинського |
2017-2019 |
Популяризація
інноваційних форм
роботи
бібліотек із метою якісного інформаційного забезпечення навчально-виховного
процесу; сприяння реалізації заходів із національно-патріотичного виховання
дітей та молоді через діяльність шкільних бібліотек, розвиток, формування
національної свідомості учнів |
Міжнародне
співробітництво |
110. |
Участь
у програмах міжнародного співробітництва ЄС Еразмус+, Горизонт 2020 та інших |
Управління міжнародного
співробітництва та європейської інтеграції |
Установи
НАПН України
|
2017-2019 |
Виконання
міжнародних проектів, розвиток міжнародного фахового співробітництва, використання
кращого зарубіжного досвіду, інтеграція у світовий та європейський освітній і
науковий простори |
111. |
Участь
у міжнародних проектах стосовно навчання та виховання дітей з особливими
потребами (Канада, Польща, Словаччина, Білорусь та ін.) |
Департамент
загальної середньої та
дошкільної освіти
Відділ освіти дітей
з особливими потребами |
Інститут спеціальної педагогіки
|
2017-2019 |
Виконання
зарубіжних проектів (Канада, Польща, Словаччина та ін.). Розвиток
міжнародного фахового співробітництва, використання кращого зарубіжного
досвіду, інтеграція у світовий та європейський освітній і науковий простори |
112. |
Розвиток
програми міжнародного співробітництва з питань освіти дорослих |
Управління міжнародного
співробітництва та європейської інтеграції |
Інститут педагогічної освіти і
освіти дорослих |
2017-2019 |
Виконання
міжнародних проектів, розвиток міжнародного фахового співробітництва,
використання кращого зарубіжного досвіду, інтеграція у світовий та
європейський освітній і науковий простори |
Проведення спільних науково-практичних
масових заходів |
113. |
Організація
і проведення щорічних освітянських виставок |
Департаменти
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Установи
НАПН України
|
2017-2020 |
Підготовка
експозиційних матеріалів; участь у семінарах, круглих столах, майстер-класах,
які проводяться під час виставок |
114. |
Проведення
спільних науково-методичних конференцій, науково-практичних семінарів,
круглих столів тощо |
Департаменти
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти»
|
Установи
НАПН України
|
2017-2020 |
Збірники
матеріалів конференцій, семінарів, методичні рекомендації |
115. |
Участь
у щорічних серпневих конференціях, нарадах, розширених колегіях
МОН
України |
Департаменти
ДНУ «Інститут модернізації
змісту освіти» |
Установи
НАПН України |
2017-2020 |
Виступи
фахівців міністерства, вчених академії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|