НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації

3 квітня в Національній академії педагогічних наук України відбувся методологічний семінар «Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації». У його роботі взяли участь науковці інститутів НАПН України.

На пленарному засіданні учасники семінару мали можливість почути виступи: першого віце-президента НАПН України Володимира Лугового («Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті»), директора Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України Івана Зязюна («Компетенції і компетентності – домінантні складові психологічного досвіду особистості»), академіка-секретаря Відділення психології, вікової фізіології та дефектології НАПН України Сергія  Максименка («Компетентність як структурна складова самоздійснення особистості: джерела і рушійні сили розвитку»), академіка-секретаря Відділення загальної середньої освіти НАПН України Олександра Ляшенка («Компетентнісні засади реформування загальної середньої освіти»), радника Президії НАПН України, головного наукового співробітника Інституту педагогіки НАПН України Олександри Савченко («Упровадження компетентнісного підходу в початковій освіті: здобутки і нерозв'язані проблеми»), завідувача лабораторії порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України Олени Локшиної («Компетентнісна ідея в освіті зарубіжжя: здобутки та проблеми реалізації»), ученого секретаря Інституту соціальної  і політичної психології НАПН України  Любові Григоровської  («Соціально-психологічна компетентність педагога як рефлексивний механізм втілення дитиноцентризму в освіті»).

Обговорення проблем компетентнісного підходу в освіті вчені продовжили на чотирьох секційних засіданнях.



15:43 04.04.2014