НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Результати проведення масових заходів ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України упродовж першого півріччя 2014 року

Узагальнюючи результати проведення масових заходів ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України упродовж першого півріччя 2014 р. необхідно наголосити, що Університет виступив організатором понад десяти масових заходів, серед яких заходи міжнародного рівня, національного та регіональні.

Метою цих заходів є популяризація результатів наукових досліджень та обмін практичним досвідом у сфері управління навчальними закладами, персоналом та організаціями, економіки праці, педагогіки вищої школи та прикладної психології. Гостями та учасниками заходів були провідні вітчизняні та зарубіжні вчені у галузі психології, педагогіки та управління, члени НАПН України, студенти та викладачі УМО.

За підсумками проведених масових заходів учасниками вироблено пропозиції щодо необхідності подальших прикладних наукових досліджень у напрямі вдосконалення професійної компетентності фахівців, приведення її до вимог Національної рамки кваліфікацій, а саме:

  • на міжнародному рівні слід об’єднати зусилля педагогів вищої школи різних країн і закладів післядипломної освіти з метою підвищення статусу післядипломної освіти як провідної галузі організації навчання людини впродовж життя. Узгодити підходи до науково-дослідної, навчально-виховної діяльності ВНЗ і закладів післядипломної освіти різних країн у контексті забезпечення психолого-педагогічного супроводу професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців. У межах електронного депозитарію Університету створити міжнародний віртуальний банк інноваційних технологій психолого-педагогічного супроводу професійної підготовки та підвищення кваліфікації сучасного фахівця;
  • на національному рівні – розробити рамкові стандарти підвищення кваліфікації в галузі післядипломної освіти. У межах Всеукраїнського конкурсу інноваційних методичних розробок розширити номінації серед педагогів закладів післядипломної педагогічної освіти щодо психолого-педагогічного супроводу фахової підготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів. Ініціювати створення при Університеті менеджменту освіти лабораторії з дослідження, експертизи та впровадження інноваційних технологій психолого-педагогічного супроводу фахової підготовки та підвищення кваліфікації особистості. Вивчати досвід вищих педагогічних навчальних закладів і закладів післядипломної педагогічної освіти щодо впровадження в їх діяльність психолого-педагогічного супроводу фахової підготовки та підвищення кваліфікації особистості.  Створити ресурсний банк адрес педагогів-новаторів системи ППО України, ініціювати наукові дослідження зі змісту, умов, технологій психологічної підготовки висококваліфікованого кадрового потенціалу системи післядипломної освіти, що матиме вагомий вплив на якість надання освітніх послуг усім верствам населення;
  • в закладах післядипломної освіти (освіти дорослих) розпочати викладання для представників теперішньої посадової еліти «Новий управлінський курс» для України, який базується на: ідеології людиноцентризму; культурі цільового управління за кінцевими результатами (рівень якості життя громадян) в органах влади на всіх рівнях; людиноцентричній стратегії розвитку національної системи освіти в контексті сприяння самореалізації особистості протягом життя;
  • в закладах дошкільноїосвіти і в початковій школі у процесі діагностування дітей (сумісно з батьками) виявляти обдарованих особистостей до управлінської діяльності, Сформувати банк дитячих ігор, у процесі яких не важко діагностувати такі якості;
  • в закладах вищої освіти, які ведуть підготовку спеціалістів у галузі управління треба переходити на підготовку конкурентоспроможних випускників, адекватних як вимогам роботодавців, так і власним професійно-особистісним якостям. Це стане першим кроком на шляху формування майбутнього елітного менеджера, до того ж навченого одержанню синергетичного ефекту. 

Прес-служба НАПН України
15:24 01.07.2014