№ з/п |
Тема |
Місце проведення, термін виконання |
Відповідальні |
НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ
МАСОВІ ЗАХОДИ |
|||
1. |
Тренінг «Навчання просторовому орієнтуванню і мобільності дітей з порушеннями зору» |
м. Київ, лютий |
Відділення психології, вікової фізіології та дефектології Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка |
2. |
Наукова освіта: світовий та вітчизняний виміри |
м. Київ, лютий |
Відділення загальної середньої освіти Інститут обдарованої дитини |
3. |
Тренінг «Адаптація загальноосвітнього простору для дітей з порушеннями зору» |
м. Київ, березень |
Відділення психології, вікової фізіології та дефектології Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка |
4. |
Громадсько-патріотичні ідеї Т.Г. Шевченка в соціокультурному та освітньому просторі України |
м. Київ, лютий-березень
|
Відділення професійної освіти і освіти дорослих Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна Національний музей Тараса Шевченка Кафедра ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття» |
5. |
Збірки творів В.О. Сухом-линського: літературно-педа-гогічний дискурс |
м. Київ, квітень |
Відділення загальної педагогіки та філософії освіти ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського |
6. |
Роль батьків у впровадженні інклюзивної навчання. Співробітництво і партнерство |
м. Вишгород, Київської обл., квітень |
Відділення психології, вікової фізіології та дефектології Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка |
7. |
Еколого-психологічні детер-мінанти суб’єктивного благополуччя особистості |
м. Київ, квітень |
Відділення психології, вікової фізіології та дефектології Інститут психології імені Г.С. Костюка |
8. |
Проблеми та перспективи реалізації сучасних ідей освіти в новій українській школі |
м. Полтава, квітень |
Відділення загальної середньої освіти Інститут педагогіки Полтавський ОІППО ім. М.В. Остроградського |
9. |
Реалізація стратегії сталого розвитку та педагогічна спадщина О.А. Захаренка: нове прочитання |
с. Виграїв Корсунь-Шевченківського району Черкаської області, травень |
Відділення загальної педагогіки та філософії освіти Інститут проблем виховання Всеукраїнська дитяча спілка «Екологічна варта» Всеукраїнська екологічна ліга |
10. |
Зміст формування креатив-ності у вихованців закладів позашкільної освіти науково-технічного напряму (у рамках Всеукраїнського фестивалю науки) |
м. Київ, травень |
Відділення загальної педагогіки та філософії освіти Інститут проблем виховання Центр технічної творчості та професійної орієнтації шкільної молоді Дарницького району м. Києва |
11. |
Всеукраїнський конкурс для педагогічних працівників професійно-технічної освіти на кращий електронний осві-тній ресурс «Планета-ІТ» |
м. Київ, червень-листопад
|
Відділення професійної освіти і освіти дорослих Інститут професійно-технічної освіти |
12. |
Щорічний круглий стіл «Наукова спадщина української психології: єдність минулого та теперішнього» |
м. Київ, червень |
Відділення психології, вікової фізіології та дефектології Інститут психології імені Г.С. Костюка |
13. |
Психолого-педагогічний супровід особистісного розвитку дитини раннього віку у взаємодії дошкільного закладу з родинами |
м. Київ, серпень |
Відділення загальної педагогіки та філософії освіти Інститут проблем виховання |
14. |
Психолого-педагогічний супровід учнів з комплексними порушеннями розвитку: реалізація практичних кейсів |
м. Київ, вересень
|
Відділення психології, вікової фізіології та дефектології Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Спеціальна школа №26 м. Києва |
15. |
Сучасні психологічні вимоги до підручника для Нової Української Школи. Присвячений творчій спадщині І.О. Синиці |
м. Київ, жовтень
|
Відділення психології, вікової фізіології та дефектології Інститут психології імені Г.С. Костюка |
16. |
Основи діагностичної діяльності фахівців в роботі з дітьми з комплексними порушеннями розвитку |
м. Київ, жовтень |
Відділення психології, вікової фізіології та дефектології Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка |
17. |
Мистецька освіта очима педагогів, митців, учених |
м. Київ, жовтень |
Відділення загальної педагогіки та філософії освіти Інститут проблем виховання Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв Інститут сучасного мистецтва |
18. |
Формування успішної зростаючої особистості в сучасних соціальних реаліях |
м. Переяслав, жовтень |
Відділення загальної педагогіки та філософії освіти Інститут проблем виховання |
19. |
Теорія та практика сприяння особистісному становленню науковця в українському суспільстві |
м. Київ, листопад |
Відділення психології, вікової фізіології та дефектології Інститут психології імені Г.С. Костюка |
20. |
Громадянська компетентність української молоді: особливості, проблеми, вектори розвитку з презентацією результатів емпіричного дослідження |
м. Київ, листопад, |
Відділення психології, вікової фізіології та дефектології Інститут соціальної та політичної психології |
21. |
Психологічна майстерня: «Психолого-педагогічне діагностування дітей з особливими освітніми потребами різних вікових груп» |
м. Київ, листопад |
Відділення психології, вікової фізіології та дефектології Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка |
22. |
Забезпечення якості фахової передвищої освіти: сучасний стан та перспективи вдосконалення |
смт. Немішаєве Київської обл., грудень
|
Відділення професійної освіти і освіти дорослих Інститут професійно-технічної освіти Немішаївський агротехнічний коледж Національ-ного університету біоресурсів та природокорис-тування |
Інше |
|||
23. |
Всеукраїнський конкурс-рейтинг закладів загальної середньої освіти по роботі з обдарованими дітьми «Школа – джерело талантів» |
м. Київ, січень–травень |
Відділення загальної середньої освіти Інститут обдарованої дитини |
24. |
VІІІ Всеукраїнський конкурс «Творчий вчитель – обдарований учень» |
м. Київ, січень – травень
|
Відділення загальної середньої освіти Інститут обдарованої дитини |
25. |
Конкурс-відбір обдарованих дітей до участі в міжнарод-них конференціях юних дослідників |
м. Київ, січень – квітень |
Відділення загальної середньої освіти Інститут обдарованої дитини |
26. |
Всеукраїнська наукова конференція «Фахова передвища, професійна освіта: теорія, методика, практика» |
м. Київ квітень |
Відділення професійної освіти і освіти дорослих Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти МОН України Німецький проєкт «Сприяння розвитку професійної освіти в аграрних коледжах України» Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» |
27. |
ІІ Міжнародна науково-прак-тична конференція «Технологічна і професійна освіта в умовах ринку праці» |
м. Глухів, травень |
Відділення професійної освіти і освіти дорослих Інститут професійно-технічної освіти Інститут модернізації змісту освіти МОН України Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Федеральний інститут професійної освіти (Німеччина) Гуманітарно-природничий університет імені Яна Длугоша в Ченстохові (Республіка Польща) Вища школа в Резекні (Латвійська Республіка) Республіканський інститут професійної освіти (Республіка Білорусь) Мозирський державний педагогічний університет імені І.П. Шамякіна (Республіка Білорусь) |