Анонси та оголошення
Відповідно до плану роботи Національної академії педагогічних наук України методологічний семінар відбудеться 15 листопада 2018 року. 16 листопада 2018 р. відбудуться загальні збори Національної академії педагогічних наук України на тему «Проблеми модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи».
25 березня 2016 року загальними зборами НАПН України схвалено Стратегію розвитку Національної академії педагогічних наук України на 2016-2022 роки.
Відбудеться 24 жовтня 2018 р. у рамках Деcятої міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» та Восьмої міжнародної виставки освіти за кордоном «World Edu».
Відбудеться 16 листопада 2018 року
Круглий стіл відбудеться 19 жовтня 2018 року о 14.00 у приміщенні Президії НАПН України
підготовлено книжкову виставку «Український науковець у галузі навчання і виховання молодших школярів»


Офіційне інтернет-представництво Президента України
Офіційний веб-сайт Верховної Ради України
Урядовий портал



Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології

16 травня в рамках Всеукраїнського фестивалю науки України відділ історії та філософії освіти Інституту педагогіки НАПН організував Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології». Як оголосила у вступному слові ведуча конференції, завідувач відділу, Н. Дічек, у заході взяли участь понад 70 осіб: науковці академічних інститутів (Інституту психології імені Г. С. Костюка, Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих), викладачі та аспіранти закладів вищої освіти з Ніжина, Житомира, Кропивницького, Сум, Чернігова, Мукачева, Рівного, Києва, а також учителі київських шкіл.

Обговорення розпочав віце-президент НАПН України, директор Інституту педагогіки О. Топузов, котрий наголосив на зростаючій актуальності феномена диференціації у шкільній освіті і його важливості в умовах реалізації концепції Нової української школи. Ґрунтовна, методологічно орієнтована доповідь академіка О. Ляшенка «Диференціація та інтеграція – два вектори сучасного освітнього процесу» викликала в учасників великий інтерес, про що свідчили їхні виступи. Актуальна доповідь професора Н. Гупана «Теоретичні основи диференціації в українському шкільному підручникотворенні останніх десятиліть» викликала дискусію щодо висвітлення і відображення історії України – як інтегрованого шкільного курсу історії чи у вигляді самостійного навчального предмета. Практичним досвідом упровадження диференційованого підходу поділилися кандидат психологічних наук О. Чекстере, вчителька інформатики Т. Ліснівська, супервайзер, корекційний педагог О. Снісаренко. Результати теоретико-практичних досліджень, пов’язаних з різними аспектами диференціації та запровадження компетентнісного підходу до шкільної освіти, у своїх доповідях обґрунтували доктори педагогічних наук – Т. Яценко, Т. Назаренко, І. Сальник, кандидат педагогічних наук В. Кизенко. Історико-психолого-педагогічну проблему мотивації як складника диференційованого підходу до навчання молодших школярів розкрила кандидат педагогічних наук Л. Кондратенко.

Підбиваючи підсумки, член-кореспондент НАПН України Ю. Мальований зазначив, що відбулося активне, полемічне обговорення різних аспектів теми диференціації у шкільній освіті, яке вмотивовує потребу не одного, а можливо, серії масових заходів у цьому контексті.

Прес-служба НАПН України
16:06 22.05.2018
вул. Січових Стрільців, 52-А,
Київ, 04053, Україна
e-mail: info@naps.gov.ua