НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Презентація «Національної доповіді про стан і перспективи розвитку освіти в Україні»


 У презентації взяли участь учені – виконавці наукового проекту під керівництвом президента НАПН України Василя Кременя:

перший віце-президент НАПН України Володимир  Луговий,

віце-президент НАПН України Андрій  Гуржій,

академіки-секретарі тв вчені секретарі відділень НАПН України,

учені наукових установ НАПН України.

Виступи під час презентації:

Олег Топузов – д. пед. н., проф., директор Інституту педагогіки НАПН України;

Алла  Колупаєва – д. пед. н., проф., заступник директора з наукової роботи Інституту спеціальної педагогіки НАПН України;

Лариса  Лук’янова  – д. пед. н., проф., директор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України;

Микола  Слюсаревський  – к. психол. н., член-кор. НАПН України, директор Інституту соціальної та політичної психології НАПН України;

Олег  Спірін – д. пед. н., заступник директора з наукової роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України;

Юрій  Вітренко – к. е. н., зав. відділу економіки вищої освіти Інституту вищої освіти НАПН України.


Ювілейна річниця Незалежності України – важлива віха у розвитку держави, суспільства, у житті кожного громадянина.

У загальному поступу нашої країни, як і будь-якої країни світу, галузь освіти відіграє одну з ключових ролей, що виводить її піднесення у розряд першочергових завдань держави. Освітня галузь віддзеркалює, з одного боку, стан науки, ступінь демократизації суспільства, потреби ринку праці й можливості економічного розвитку країни. З іншого – забезпечує розвиток людського капіталу, особистісний розвиток, орієнтації та позиції громадян.

Запорукою конкурентоспроможності освіти є її наукове підґрунтя, яке нині є складним конгломератом наук про освіту, педагогіки і психології.

Національна академія педагогічних наук України, концентруючи зусилля науковців на розв’язанні проблем сьогодення, дбає про системний перспективний розвиток освітньої галузі, тому вважає своїм завданням постійний моніторинг співвідношення державних і соціальних потреб у співставленні зі станом методологічного і психологічного забезпечення освітньої галузі. Результати аналітичних розвідок учених НАПН України  узагальнюються у відповідних документах, що мають назву «Національна доповідь». Академія має неодноразовий досвід складання подібних аналітичних документів, що містять опис стану галузі, виявлення проблем та рекомендацій з їх подолання.

Особливістю нинішньої доповіді є значно ширший діапазон оприлюднених проблем, пов’язаних із освітою – від державної освітньої політики і оновленого законодавства в галузі освіти до інформаційного забезпечення освіти, від науково-методичного і психологічного супроводу освітніх процесів до громадської думки про стан і розвиток освіти, від проблем виховання громадян-патріотів до Європейської і світової  інтеграції в галузі освіти.

Представлені висновки розгортають план дій з підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної освіти. Реалізація окреслених завдань відкриває перспективи зростання українського суспільства, зміцнення незалежності нашої держави, забезпечення добробуту громадян.

Переглянути «Національну доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні» можна на сайті НАПН Україниза гіперпосиланням

 http://naps.gov.ua/ua/press/releases/1001/ 

Переглянути трансляцію презентації «Національної  доповіді  про  стан  і  перспективи  розвитку  освіти  в  Україні» можна за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=19m6qEZda28&feature=player_embedde

Прес-служба НАПН України
13:10 05.09.2016