Інформація про виконання установами Національної академії педагогічних наук України державних цільових програми, що фінансується з Державного бюджету України в 2011 році
У 2011 році вчені НАПН України виконують завдання Міжгалузевої комплексної програми “Здоров’я нації” на 2002–2011 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 р. № 14.
Відповідно до завдань та заходів зазначеної Програми розробляється 5 науково-дослідних робіт, у виконанні яких беруть участь науковці 5 установ академії, зокрема: Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, ДВНЗ “Університет менеджменту освіти”, Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи (більш розширену інформацію представлено в таблиці).
У 2011 році вчені НАПН України виконують завдання Міжгалузевої комплексної програми “Здоров’я нації” на 2002–2011 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 р. № 14.
Відповідно до завдань та заходів зазначеної Програми розробляється 5 науково-дослідних робіт, у виконанні яких беруть участь науковці 5 установ академії, зокрема: Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, ДВНЗ “Університет менеджменту освіти”, Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи (більш розширену інформацію представлено в таблиці).
№ з/п | Найменування заходу Програми, на виконання якого спрямовано НДР | Назва теми НДР |
Назва установи, що виконує НДР, прізвище, ініціали та посада наукового керівника теми | Термін виконання |
1. | П. 4 р. ХІХ Програми – Проводити роботу з гігієнічного виховання населення з використанням засобів телебачення, радіо, літератури, театру, кіно, які сприяють формуванню ідеології здорового способу життя, в тому числі духовного, фізичного і психічного) | Психологічне обґрунтування заходів пропагування психогігієнічного виховання і здорового способу життя серед сучасної молоді | Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, С.Д. Максименко, директор інституту, дійсний член НАПН України, доктор психологічних наук, професор |
2007-2011 рр. |
2. | П. 5 р. ХVІ Програми – Здійснювати заходи з профілактики порушень соціально-психологічної адаптації населення до гострого і хронічного стресу) | Соціально-психологічна профілактика порушень адаптації молоді до повсякденних стресів і кризових життєвих ситуацій | Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, Т.М. Титаренко, завідувач лабораторії соціальної психології особистості, доктор психологічних наук, професор |
2007-2011 рр. |
3. | П.15 р. ХІХ Програми – Оптимізувати мережу, структуру, кадровий потенціал, матеріально-технічну базу, сучасне обладнання та розробити сучасні ефективні профілактичні технології служби формування здорового способу життя) | Науково-методичне забезпечення діяльності психологічної служби системи освіти з формування здорового способу життя в учнів і студентів | Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України, В.Г. Панок, директор Центру, кандидат психологічних наук |
2007-2011 рр. |
4. | П.12 р. ХІХ Програми – Забезпечити підвищення рівня наукових розробок і наукового супроводження розроблених моделей і систем формування здорового способу життя з урахуванням економічних, соціальних, медичних, педагогічних, психологічних та інших аспектів цієї проблеми) | Науково-теоретичні засади психолого-педагогічного супроводу дітей шкільного віку зі складними (комбінованими) порушеннями психофізичного розвитку | Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, Л.С. Вавіна, кандидат педагогічних наук, провідний науковий співробітник |
2007-2011 рр. |
5. | П. 12, 15 р. ХІХ Програми: п. 12 р. ХІХ – Забезпечити підвищення рівня наукових розробок і наукового супроводження розроблених моделей і систем формування здорового способу життя з урахуванням економічних, соціальних, медичних, педагогічних, психологічних та інших аспектів цієї проблеми); П. 15 р. ХІХ Програми – Оптимізувати мережу, структуру, кадровий потенціал, матеріально-технічну базу, сучасне обладнання та розробити сучасні ефективні профілактичні технології служби формування здорового способу життя) |
Формування здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів на основі розвитку життєвих навичок | ДВНЗ “Університет менеджменту освіти”, В.В. Дивак, завідувач кафедри права та безпеки життєдіяльності, кандидат педагогічних наук, доцент |
2007-2011 рр. |