НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
У листопаді 2019 року зафіксовано рекордну кількість завантажень за весь час існування Електронної бібліотеки НАПН України

273 тис. 260 - таку кількість завантажень зафіксовано на 28 листопада 2019 року з Електронної бібліотеки НАПН України. Це найбільша кількість завантажень на місяць науково-освітньої літератури з усіх напрямів виховної, освітньої, психологічної, соціально-психологічної, соціально-педагогічної діяльності з часу створення Електронної бібліотеки (2011 рік).

Створена в 2009–2011 рр. в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (ІІТЗН НАПН України) під час виконання науково-дослідної роботи «Науково-організаційні засади забезпечення функціонування єдиного інформаційного простору бібліотек наукових і навчальних закладів АПН України» на базі системи EPrints Електронна бібліотеку НАПН України об’єднує установи НАПН України: Інститут професійно-технічної освіти; Інститут соціальної та політичної психології; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи; Державну науково-педагогічну бібліотеку України імені В. О. Сухомлинського; Інститут вищої освіти; Інститут обдарованої дитини; Інститут педагогіки; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих; Інститут проблем виховання; Інститут психології ім. Г. С. Костюка; Інститут спеціальної педагогіки; Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання. Для кожної установи НАПН України виділено робочу область відомостей та даних в Електронній бібліотеці, в яку вносяться і зберігаються відповідні наукові праці вчених НАПН України.В Електронній бібліотеці НАПН України у вільному доступі зберігається майже 19000 статей, посібників, монографій, дисертацій та інших науково-освітніх психолого-педагогічних результатів досліджень.


У статистичних звітах Електронної бібліотеки найвищий рейтинг за кількістю завантажень мають, зокрема, «Українська мова. 4 клас. Орієнтовні завдання для перевірки навчальних досягнень», «Психологічний супровід інклюзивної освіти», «Тренінг емоційної компетентності». Рейтинг авторів: 1. Пономарьова К. І.; 2. Кокун О. М.; 3. Отич О. М.; 4. Обухівська А. Г.

Прес-служба НАПН України
18:22 29.11.2019