Анонси та оголошення
25 березня 2016 року загальними зборами НАПН України схвалено Стратегію розвитку Національної академії педагогічних наук України на 2016-2022 роки.
22 травня 2017 року (з 9 до 21 години) в Київському планетарії відбудеться Великий «Шевченко-фест», присвячений річниці перепоховання Тараса Шевченка в Каневі.
Термін подачі заявок – до 23 травня 2017 р.
До 75-річчя від дня народження Олександри Яківни Савченко - доктора педагогічних наук, професора, дійсного члена НАПН України, триває книжкова виставка «Відомий учений у галузі дидактики та методики початкової освіти»
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ ОГОЛОШУЄ КОНКУРС
НА ПОСАДУ ДИРЕКТОРА ІНСТИТУТУ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НАПН УКРАЇНИ
ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З НАУКОВОЇ РОБОТИ.
18 квітня 2017 р. за результатами голосування наукових працівників Інституту соціальної та політичної психології НАПН України обрано директора Інституту соціальної та політичної психології НАПН України –члена-кореспондента НАПН України Слюсаревського Миколу Миколайовича.


Офіційне інтернет-представництво Президента України
Офіційний веб-сайт Верховної Ради України
Урядовий портал



Інформаційно-комунікаційні технології в освіті

Інформаційно-комунікаційні технології нині все глибше проникають у різні сфери людського життя і діяльності. Вони стають неодмінним атрибутом і дійовим засобом повноцінного функціонування у сучасному світі. 2011 рік проголошено Президентом України роком освіти та інформаційного суспільства. Тому з'ясування можливостей  і шляхів упровадження ІКТ у конкретні галузі є досить актуальною науковою і практичною проблемою. На початку  семінару Президент Національної Академії педагогічних наук Василь Кремень сказав:

- Безумовно, комп’ютери і сучасні інформаційні технології – це революція в освіті. Із застосуванням комп’ютерних технологів в освіті пов’язані 4 функції. По-перше, комп’ютерна грамотність. Без неї не можна обійтися у сучасному виробництві й взагалі у суспільстві. Це відчуваємо і ми тут, в Академії. По-друге – це той факт, що комп’ютер, на мій погляд, є засобом індивідуалізації й інтенсифікації навчального процесу і навчальної діяльності. Це додаткові можливості для пізнавальної діяльності учня, це той інструментарій, який навіть, можливо, змінить ту класну систему навчання, яка століттями панує у світі. Третя функція комп’ютера –  підключення до Інтернет-мережі, це прямий вихід до знань, до будь-якої бібліотеки, будь-якого суспільства, а в умовах глобалізації, в умовах глобалізаційного характеру суспільних процесів це надзвичайно важливий шанс для надання конкурентної освіти. І нарешті четверте – комп’ютер відкрив нові можливості для дистанційної освіти, яка не має меж, не має кордонів, ні національних, ні державних, і тому кожна держава може не лише будувати власне освітнє поле, але і вийти за його межі. Саме тому Академія педагогічних наук приділяла, приділяє і буде приділяти увагу темі, яка зазначена у назві цього методологічного семінару.

Як повідомив далі Василь Кремень, у цей день вперше робота семінару висвітлювалася у прямій трансляції в режимі он-лайн для всіх областей України, про що на сайті НАПНУ було розміщено спеціальне повідомлення.

Далі учасники семінару вислухали доповіді працівників освітянської галузі, які вже почали впроваджувати ІКТ у свою повсякденну практику. При цьому усі поділилися з присутніми не лише досвідом роботи, а й загострили увагу на багатьох проблемах, що виникають у ході такої діяльності.

«Інформаційно-комунікаційні технології в освіті: здобутки і перспективи» - так назвав свою доповідь академік-секретар Відділення загальної середньої освіти НАПН України Олександр Ляшенко. Він нагадав присутнім, що концепція інформатизації країни була у загальних рисах розроблена ще на початку нашого століття, але зауважив, що ця проблема сьогодні стала більш багатогранною, аніж це можна було очікувати. грамотністю, та й самої грамотності не було.

У своєму виступі  президент Малої академії наук, академік НАПН України Станіслав Довгий підкреслив, що інформаційно-комунікаційні технології стають лідером серед усіх технологій, які використовуються у навчанні і вихованні дитини.

На семінарі було обговорено інші актуальні для цієї проблематики теми:

  • Парадигмальні зміни  технологій навчання в умовах розбудови інформаційного суспільства. Формування ІКТ-компетентностей учня, студентів, педагогів, учених
  • Дидактичні засади створення електронних засобів навчання. Електронні бібліотеки та освітні ресурси
  • Використання глобальних комп’ютерних мереж у навчанні. Соціальні мережі та електронні освітні спільноти
  • Моделі і технології відкритої освіти та дистанційного навчання та інші.

15:19 27.07.2011
вул. Січових Стрільців, 52-А,
Київ, 04053, Україна
e-mail: info@naps.gov.ua