НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Всеукраїнський конкурс-рейтинг загальноосвітніх навчальних закладів “Школа – джерело талантів”

19 травня 2015 року о 14-00 в приміщенні Інституту обдарованої дитини НАПН України (м.Київ, вул. Артема, 52-д, 5 поверх, к.508) відбулося урочисте оголошення результатів та нагородження переможців Всеукраїнського конкурсу загальноосвітніх навчальних закладів по роботі з обдарованими дітьми "Школа – джерело талантів".

Конкурс було започатковано Інститутом обдарованої дитини НАПН України для середніх навчальних закладів  з метою створення розвиненої всеукраїнської мережі закладів освіти по роботі з обдарованими дітьми,  підвищення ролі та статусу творчих педагогічних колективів та закладів в суспільстві.

Цілі та завдання конкурсу:

  • пошук, виявлення та методична підтримка педагогічних методів, засобів і форм навчання, адекватних розвитку сучасних технологій шкільних закладів освіти щодо роботі з обдарованими дітьми;
  • оцінка кваліфікації професійних кадрів по роботі з обдарованими дітьми в закладах освіти;
  • оцінка стану програмно-методичної бази навчальних закладів щодо роботи з обдарованими дітьми;
  • оцінка сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей;
  • підвищення престижу закладів освіти, мотивації до використання сучасних засобів та форм навчання в практиці при роботі з обдарованими;
  • створення всеукраїнського Реєстру сучасних освітніх закладів щодо роботи з обдарованими;
  • визначення тенденцій розвитку сучасних освітніх закладів;
  • створення інноваційного простору, об′єднуючого заклади освіти, які працюють з обдарованою та талановитою молоддю.

За результатами конкурсу було зроблено аналітичний та  статістичний аналіз та отримані наступні результати:

Кількість зареєстрованих на конкурс заявок – 128;

Заявки, відібрані Оргкомітетом після формального аналізу кількісних та якісних показників – 116;

Заявки - фіналісти, відмічені експертним фаховим журі після змістовного аналізу кількісних та якісних показників стану методико-програмної бази щодо роботи з обдарованими дітьми - 42;

Кількість переможців конкурсу  - 6.

З них по регіонах:

Миколаївська -14

Дніпропетровська -12

Черкаська -12

Запорізька- 10

Полтавська - 8

Харківська - 6

Херсонська - 6

Луганська - 5

Рівненська - 5

Тернопільська - 5

Закарпатська - 4

Одеська - 4

Хмельницька - 4

Вінницька - 3

Волинська - 3

Донецька -3

Київ - 3

Житомирська - 2

Київська - 2

Сумська - 2

Івано-Франківська - 1

Кіровоградська - 1     

Показник за місцем розташування:   

Місто – 69; Селище міського типу - 43; Село - 16

Участь навчальних закладів – учасників конкурсу у програмах по роботі з обдарованими дітьми (в т.ч, в експериментальних програмах), 2013-2014 н.р.:

 

  • Програми міжнародні – 35;
  • Програми НАПН України – 12;
  • Програми МОН України – 47;
  • Програми обласні – 74;
  • Програми районні – 59.

Розподіл показників за видами інтелекту (згідно теорії множинного інтелекту Ховарда Гарднера) . Загальна кількість учнів 60146 % складова

  1. Вербально-лінгвістичний інтелект - Гуртки юних поетів та прозаїків, студії майбутніх журналістів тощо. - 3.92
  2. Логіко-математичний інтелект - Студії юних програмістів, осередки малої академії наук, наукові он-лайн товариства, гуртки юних математиків, фізиків, хіміків тощо. - 8.59
  3. Візуально-просторовий інтелект - Студії художньо-естетичної творчості. Гуртки стендового об’ємного моделювання (юні архітектори та дизайнери) гуртки технічного моделювання: радіо, судно, авто, аеро  тощо). - 8.73
  4. Музичний інтелект - Вокальні та хорові колективи, гуртки юних музикантів, музикознавців та композиторів… - 16.67
  5. Тілесно кінестетичний інтелект - Танцювальні колективи різних жанрів, естрадно-циркові студії, спортивні секції. - 20.75
  6. Емоційний інтелект – Школи лідерства, скаути та пластуни, волонтерські організації, Гуртки юних філософів, секції з вивчення релігій тощо.  - 2.61
  7. Натуралістичний інтелект - Еколого-натуралістичні центри тощо. 116 шкіл – 3.22

Кількість вчителів-переможців професійних конкурсів (2013-2014 н.р. у % співвідношенні від загальної кількості вчителів шкіл-учасників конкурсу - 5618): 

 

  • міжнародних заходів –  0,97%
  • всеукраїнських заходів –  2,9%
  • обласних заходів – 1,71%

Кількість вчителів, які протягом 2013-2014 навчального року, були учасниками тематичних конференцій, науково-методичних семінарів, виставок-фестивалів, круглих столів тощо по роботі з обдарованими дітьми (у % співвідношенні від загальної кількості вчителів шкіл-учасників конкурсу): 

  • Міжнародного рівня – 1,76%
  • Всеукраїнського рівня – 9,44%
  • Обласного рівня –  13,01%

Кількість вчителів – авторів тематичних публікацій з питання роботи  з обдарованими дітьми (за останні п’ять років у % співвідношенні від загальної кількості вчителів шкіл-учасників конкурсу) – 14,2%

Переможці Всеукраїнського конкурсу-рейтингу загальноосвітніх навчальних закладів “Школа – джерело талантів”

І МІСЦЕ та сертифікат 1 категорії - 

Миколаївська гімназія №2 Миколаївської міської ради Миколаївської області

ІІ МІСЦЕ та сертифікат 2 категорії –

Запорізька гімназія №6 Запорізької міської ради Запорізької області

Рожнівський навчально-виховний комплекс «Гуцульщина» ім. Ф.Погребенника Національного університету «Києво-Могилянська академія» Косівської районної ради Івано-Франківської області

 

ІІІ МІСЦЕ та сертифікат 3 категорії –

Виноградівська гімназія Виноградівської районної ради в Закарпатській області

Ковалівський НВК  "Загальноосвітня школа I-III ступенів дошкільний навчальний заклад" Драбівської районної ради Черкаської області 

Солоницівська гімназія № 3 Дергачівської районної ради Харківської області


13:31 21.05.2015