НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Міжнародна науково-практична конференція «Соціально-педагогічна парадигма виховання: сутність та шляхи реалізації»

25-26 вересня на базі Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Соціально-педагогічна парадигма виховання: сутність та шляхи реалізації»

Основними співорганізаторами заходу були: Інститут проблем виховання НАПН України та Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. Метою конференції стало  прагнення консолідувати науково-практичні сили дослідників, педагогів, фахівців-практиків, представників неурядових організацій щодо вироблення концептуальних підходів до здійснення соціального виховання дітей та молоді у світі сучасних політичних та соціокультурних викликів.

У заході взяло участь 207 осіб з різних міст України та країн-співорганізаторів, зокрема науково-педагогічні працівники, докторанти й аспіранти вищих навчальних закладів з різних регіонів України (Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка, Житомирського державного університету імені І.Франка, Харківської гуманітарно-педагогічної академії, Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, Київського університету імені Бориса Грінченка, Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Запорізької області, Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка, Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»), представники БО «Партнерство «Кожній дитині», соціальні педагоги, практичні психологи м. Ніжина і району та студенти.

Найбільшою на конференції була делегація наукових співробітників  Інституту проблем виховання НАПН України. Зокрема, до Ніжина приїхало 28 наукових співробітників – представників різних лабораторій Інституту, а саме: дитячих об’єднань, діяльності позашкільних закладів, превентивного виховання, естетичного виховання, сімейного виховання, екологічного виховання та морально-етичного, соціальної педагогіки та дошкільного виховання.

У контексті провідних аспектів заявленої теми конференції її учасники на пленарному засіданні обговорили: понятійний апарат соціальної педагогіки у контексті сучасної соціально-педагогічної парадигми виховання; парадигмальні засади сучасного морально-духовного виховання; проблеми та завдання соціального виховання дітей та молоді в умовах сучасних викликів; професійну діяльність соціального педагога з організації виховного процесу; провідні тенденції соціально-педагогічної освіти, а також питання дослідження та шляхів забезпечення соціальних потреб та інтересів дітей. З ключовими доповідями на пленарному засіданні виступили Алєксєєнко Тетяна Федорівна, завідувач лабораторії соціальної педагогіки («Концептуальні засади соціально-педагогічної парадигми»), Петрочко Жанна Василівна, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту проблем виховання НАПН України («Найкращі інтереси дитини: сутність та шляхи забезпечення»).

 


12:25 08.10.2014