НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Семінар-тренінг для методистів «Технологія методичного супроводу професійного розвитку педагога закладу позашкільної освіти»
5 лютого у Києві, в рамках Відкритого методичного фестивалю закладів позашкільної освіти «Kyiv M-Fest» та ІХ Відкритої методичної виставки, відбувся семінар-тренінг для методистів «Технологія методичного супроводу професійного розвитку педагога закладу позашкільної освіти». Метою заходу стало сприяння формуванню в учасників семінару-тренінгу системного бачення технології методичного супроводу професійного розвитку педагога в закладі освіти; актуалізація потреби в удосконаленні та оновленні практики роботи з питань розвитку професійної компетентності педагогів. Тренерами виступили молодший науковий співробітник лабораторії фізичного розвитку та здорового способу життя Інституту проблем виховання НАПНУ Катерина Безрук і методист Центру позашкільної роботи Святошинського району м. Києва Галина Ковганич. На семінарі було розглянуто такі питання: функції, принципи, цільові орієнтири методичного супроводу професійного розвитку педагога; структура технології методичного супроводу професійного розвитку педагога; алгоритм, процеси та операції технології методичного супроводу. Упродовж тренінгу педагоги стали учасниками мозкового штурму «Який педагог ЗПО є конкурентоспроможним сьогодні?» в малих групах (учасниками було розроблено узагальнений професійний портрет конкурентоспроможного педагога), дискусії «Індивідуальна програма професійного розвитку педагога – новий тренд чи необхідність?», інтерактивних вправ «Індивідуальна програма професійного розвитку педагога – це…», «Функції, ролі методиста при здійсненні методичного супроводу», «Етапи проєктування індивідуальної освітньої програми професійного розвитку педагога» (визначено ключові поняття: «методичний супровід» та «технологія методичного супроводу», розкрито функції, принципи й етапи процесу методичного супроводу, обґрунтовано їх значення для професійного розвитку педагога).Головним результатом семінару-тренінгу стала сформованість в учасників готовності до розвитку професійної компетентності, їх поінформованості про технологію методичного супроводу професійного розвитку педагога, збагачення інструментально-методичного арсеналу учасників з проблеми семінару-тренінгу; емоційно-психологічна задоволеність учасників тренінгу.Семінар-тренінг став інноваційним майданчиком для узагальнення і впровадження ідей розвитку професійної компетентності педагогів закладів позашкільної освіти.
Прес-служба НАПН України
15:02 07.02.2020