НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
КОНГРЕС ЗІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» відбувся ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології «Педагог в інклюзивному просторі: траєкторія фахової самоактуалізації».

Організаторами Конгресу виступили:  Національна Академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України за підтримки Благодійного фонду ПорошенкаМіжнародного фонду «Відродження», Національної асамблеї людей з інвалідністю УкраїниМіжнародного Благодійного Фонду Карітас України, Українського Товариства Глухих, Навчально-виробничого підприємства «Вабос», Медичний центр слухової реабілітації “АВРОРА”, Всеукраїнської благодійної організації «Даун Синдром».

У відкритті конгресу взяли участь: голова благодійного фонду Порошенка – Марина Порошенко, голова КОДА Олександр Терещук, президент Національної академії педагогічних наук України Василь Кремень, директор Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка В’ячеслав Засенко, ректор університету Віктор Коцур, міський голова Тарас Костін, голова РДА Юрій Клименко й інші уповноважені особи.

На Конгресі було обговорено стратегічні питання реформування освіти дітей з особливими потребами.

У рамках конгресу Марина Порошенко презентувала освітню програму навчальної дисципліни «Інклюзивна освіта» для підготовки фахівцівів та слухачів системи післядипломної педагогічної освіти до роботи в інклюзивному середовищі. 

Мета програми – створення умов для розвитку інклюзивної освіти в Україні на основі оволодіння компетентностями у сфері міжнародного та європейського законодавства про інклюзивну освіту. А також – у контексті організації та управління інклюзивною освітою, знаннями й діагностичними уміннями щодо психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі.

Прес-служба НАПН України
11:13 10.11.2018