НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Конференція «Особистісно-професійний розвиток учителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи»

14-16 червня 2018 року на базі Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Особистісно-професійний розвиток учителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи».

Конференція проводилася з метою актуалізації методологічних і праксеологічних маркерів Концепції «Нова українська школа» для розробки і реалізації освітніх технологій особистісно-професійного розвитку культуротворчого вчителя в системі неперервної педагогічної освіти.

Участь у конференції взяли вчені НАПН України, понад 250 науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, керівників органів управління освітою, вчителів закладів загальної середньої освіти, докторантів, аспірантів, здобувачів вищої освіти з різних регіонів України.

На пленарному засіданні з актуальних питань упровадження Концепції Нової української школи виступили заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей, академік-секретар Відділення вищої освіти Національної академії педагогічних наук України професор Петро Саух, директор Департаменту освіти і науки Запорізької обласної держадміністрації Тетяна Озерова, завідувач відділу педагогічної психології і психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України професор Едуард Помиткін, член-кореспондент НАПН України, директор авторської школи Микола Гузик.

У рамках конференції відбулася презентація науково-експериментального майданчика Відділення вищої освіти НАПН України та МДПУ імені Богдана Хмельницького «Методична майстерня педагога Нової української школи».

Методична майстерня педагога Нової української школи започаткована з метою надання вчителям-практикам методичної допомоги в реалізації Концепції Нової української школи, сприяння професійному зростанню шляхом залучення їх до участі у малих інтегрованих формах із науковою, методичною і практичною складовою (тренінги, семінари, семінари-практикуми, семінари-наради, семінари-тренінги, вебінари, майстер-класи тощо).

Результатами конференції стали:

  • презентація і популяризація продуктивного досвіду вчених  НАПН України у запровадженні нових освітніх технологій особистісно-професійного розвитку вчителів;
  • презентація і популяризація продуктивного досвіду МДПУ імені Богдана Хмельницького у створенні актуальної освітньої технології особистісно-професійного розвитку вчителів: «Методична майстерня педагога Нової української школи»;
  • обмін досвідом створення методологічно обґрунтованих і потенційно перспективних освітніх технологій підготовки вчителя до реалізації ідеї компетентнісної школи для життя.


13:47 18.06.2018