Анонси та оголошення
Відбудуться 17 листопада о 10-00
25 березня 2016 року загальними зборами НАПН України схвалено Стратегію розвитку Національної академії педагогічних наук України на 2016-2022 роки.
Розміщена на веб-порталі бібліотеки
Відбудуться 16-18 листопада 2017 року у Національному центрі ділового та культурного співробітництва «Український дім»
За результатами голосування директором Інституту інформаційних технологій
Підготувала ініціативна група до дня народження Бориса Євгеновича Патона
Скористатися сервісом у читальному залі ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського


Офіційне інтернет-представництво Президента України
Офіційний веб-сайт Верховної Ради України
Урядовий портал



До 25-річчя НАПН України
Науково-методологічний семінар з історії освіти у ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського НАПН України

25 жовтня у ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського відбувся науково-методологічний семінар з історії освіти «Сучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень». У заході взяли участь провідні вчені з наукових установ НАПН України, представники вищих навчальних закладів різних регіонів України, Педагогічного музею України, ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, науковці з Республіки Польща.

Мета проведення заходу – осмислення наявних і розроблення нових підходів до здійснення досліджень з історії вітчизняної та зарубіжної освіти, сприяння науковцям у реалізації дослідницьких завдань для одержання нового історико-педагогічного знання, популяризація історії освіти/педагогіки як важливого складника фахової підготовки освітян, підвищення їхньої кваліфікації.

Відкрила семінар директор ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського Л. Березівська. Модератором науково-методологічного семінару була дійсний член НАПН України, головний науковий співробітник сектору сухомлиністики відділу історії освіти ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського О. Сухомлинська. Науковці розмірковували над питаннями методології, концептуальних основ дослідження; розвитку понятійно-термінологічного апарату історико-педагогічних досліджень; наукового стилю викладу та чи можливий експеримент у дослідженнях з історії освіти. Розглядали особливості реалізації традиційних та нових підходів в історико-педагогічному дослідженні: джерелознавчого, парадигмального, феноменологічного, системного, компетентнісного, локального, аксіологічного, гендерного тощо. Обговорювали проблеми сучасного стану досліджень з історії освіти, вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень, формування бібліотечних ресурсів для інформаційного забезпечення досліджень з історії освіти.

В дискусії, зокрема, взяли участь: дійсний член НАПН України, головний науковий співробітник відділу історії освіти ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського О. Сухомлинська, член-кореспондент НАПН України, директор ДНПБ України ім. В. О. СухомлинськогоЛ. Березівська, доктор педагогічних наук, завідувач кафедри теорії і методики виховання Рівненського державного гуманітарного університету О. Петренко, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки, психології й освітнього менеджменту Херсонського державного університету В. Федяєва, доктор педагогічних наук, завідувач кафедри педагогіки Криворізького державного педагогічного університету Т. Дороніна, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка О. Радул, кандидат педагогічних наук, директор Педагогічного музею України О. Міхно.

Прес-служба НАПН України
14:49 27.10.2017
вул. Січових Стрільців, 52-А,
Київ, 04053, Україна
e-mail: info@naps.gov.ua