НАПН України
Закладка 1Закладка 2Закладка 2
Результати дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня системи професійно-технічної освіти у 2015 - 2016 роках

1 лютого у залі Президії НАПН України відбулося засідання комісії з професійної педагогіки, психології та змісту професійно-технічної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН України. Результати дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня системи професійно-технічної освіти у 2015 -2016 роках представили директори вищих професійно-технічних училищ і науково-методичних центрів професійно-технічної освіти різних областей України.

У заході взяли участь, зокрема, Вікторія Карбишева – заступник директора департаменту професійно-технічної освіти МОН України; Віктор Паржницький – начальник відділу професійної освіти і тренінгів ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»; Валентина Радкевич – директор Інституту професійно-технічної освіти НАПН України; Ольга Щербак – директор Київського професійно-педагогічного коледжу ім. А.Макаренка.

Звіт про завершення ІІ-го етапу дослідно-експериментальної роботи «Система підготовки кваліфікованих робітників сфери послуг в умовах євроінтеграційних процесів» на базі Березівського вищого професійного училища Одеського національного політехнічного університету» (науковий керівник – Г. Оборський, ректор Одеського національного політехнічного університету) присутні мали змогу почути від заступника директора навчального закладуГригорія Шевченка. Директор ДНЗ «Одеське вище професійне училище торгівлі та технологій харчування» Людмила Висоцька поінформувала про завершення ІІ-го етапу дослідно-експериментальної роботи «Створення інформаційно-освітнього середовища у професійно-технічному навчальному закладі торгівлі та технологій харчування» на базі ДНЗ «Одеське вище професійне училище торгівлі та технологій харчування» (науковий керівник – Л. Липська, науковий співробітник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України).

Було представлено також і результати І-го етапу експериментальної роботи всеукраїнського рівня системи професійно-технічної освіти. Зокрема, дані напрацювання презентували: директор Навчально-наукового центру професійно-технічної освіти НАПН України Дмитро Гоменюк («Технологія проектного навчання у професійній підготовці кваліфікованих робітників автотранспортної галузі» на базі Навчально-наукового центру професійно-технічної освіти НАПН України (науковий керівник – Г. Романова – заступник директора Інституту професійно-технічної освіти НАПН України); директор ДПТНЗ «Роменське вище професійне училище» Павло Помаран («Відкрите професійне навчання населення на модульно-компетентнісній основі» на базі ДПТНЗ «Роменське вище професійне училище» (науковий керівник – В. Радкевич – директор Інституту професійно-технічної освіти НАПН України)); заступник директора ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти» Світлана Александрова («Технологія забезпечення доступності освітнього простору професійно-технічного навчального закладу для учнів з порушеннями слуху» на базі ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти» (науковий керівник – Л. Сергеєва, професор ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України)).

Підбиваючи підсумки обговорення результатів дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня системи професійно-технічної освіти у 2015-2016 роках, голова комісії академік-секретар Відділення професійної освіти і освіти дорослих  НАПН України Нелля Ничкало наголосила на важливості проміжних результатів дослідно-експериментальної роботи. Загалом комісія з професійної педагогіки, психології та змісту професійно-технічної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН України схвалила результати дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня системи професійно-технічної освіти у 2015-2016 роках.

Прес-служба НАПН України
15:04 01.02.2017